piątek, 10 stycznia 2020

Oswajamy Kolory: FIOLETOWY

Cześć Kochani!
Wreszcie nadszedł dzień pierwszego makijażowego filmu w 2020 roku więc z przyjemnością zapraszam Was na kolejny odcinek tęczowej serii.
Miłego oglądania:)
                                       

Do wykonania makijażu użyłam:
KOSMETYKI:
ELF Need It Nude Eyeshadow Palette
Douglas Mini Eyepencil 1 BLACK
BPerfect Carnival: WASTED, CHANT, PINK ME, SAINT
Helena Rubinstein Lash Queen Fatal Blacks Mascara Waterproof 01 MAGNETIC BLACK
                                          
PĘDZLE:
Sephora 14 Smudge
MAC 217
Zoeva BAMBOO 232 Classic Shader
Bikor PRO Brush No 5 Eyeshadows
Hakuro H78
Essence Pędzel do Smokey Eye
Zoeva 230 Pencil
                       
Dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas.
Do zobaczenia.
Pa :)

4 komentarze:

  1. Piękny makijaż, ja raczej unikam, nie czuję się ostatnio dobrze we fioletach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już dawno po nie nie sięgałam a kiedyś to był jeden z moich najbardziej ulubionych kolorów.

      Usuń
  2. Piekna jest ta paleta, mysle ze w tym roku trafi tez do mnie, a fiolety uwielbiam, sliczny makijaz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kup tę większą bo ma super kolory ;) Dziękuję :*

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...