niedziela, 31 lipca 2011

Pazurkowo II:)

Miałam na ten weekend przygotowane dla Was dużo recenzji ale niestety życie zweryfikowało moje plany i mocno je pozmieniało a na dodatek aparat pozjadał zdjęcia:( Na dodatek mój dzisiejszy makijaż powędrował na konkurs do Idalii więc też Wam go nie pokażę;)

Ale do rzeczy:
Na początek lakiery specjalne:
Od lewej:
Essence 
Matt Top Coat
Jak sama nazwa mówi służy do matowienia pomalowanych już paznokci. Oto efekt:
Top bardzo przyspiesza wysychanie lakieru jednak również niesamowicie skraca jego żywotność - u mnie lakiery nim wykończone nie są w stanie przetrwać nawet 24godzin. Używam go więc do poratowania odpryskującego lakieru gdy nie mam czasu na malowanie pazurków. Na szczęście bardzo szybko ubywa go w buteleczce więc nie będę się z nim długo męczyła. Kolejnego nie kupię.
CENA: około 7zł.
OCENA: 1,5/6

Joko
Preparat proteinowo krzemowy 
wzmocnienie i odbudowa
Chociaż jest delikatnie łososiowy to na pazurkach nie daje koloru. Tworzy bardzo cienką warstwę i szybko wysycha. Nie zauważyłam obiecywanego wzmocnienia i odbudowy - pazury jak się rozdwajały tak się rozdwajają a jeżeli uda mi się powstrzymać rozdwajanie to zastosowanie tego preparatu je przywraca. Dla mnie to zwykły bezbarwny lakier Nie jest zbyt trwały: 1-2dni to maksymalny czas jego noszenia a na dodatek dosyć szybko go ubywa w buteleczce. Stosuję go czasem jako bazę pod kolorowe lakiery ale brokatowemu Essence opisywanemu TU się nie oparł.
CENA: około 10zł
OCENA: 1/6

Ados
Lakier podkładowy
Bezbarwny lakier do stosowania jako baza. Szybko wysycha na paznokciach Nie mogę o nim zbyt wiele napisać. Sprawdza się w swoim zadaniu. Miałam go pod tym nieszczęsnym lakierem Essence, który opisywałam TU i faktycznie oparł mu się dopóki nie potraktowałam całości zmywaczem. Nie zauważyłam, żeby przedłużał trwałość lakieru.
CENA: 6zł
OCENA: 3/6

Paese
30 sekundowy wysuszacz
No cóż - w 30sekund to on na pewno nie wysusza. Ma formę olejku więc jak każdy olejek trochę przyspiesza wysychanie ale bez szału. Pędzelek jest dosyć twardy więc trzeba uważać przy nakładaniu na mokry lakier bo może go porysować. Na pewno nie kupię kolejnego bo jestem pewna, że są lepsze.
CENA: około 10zł
OCENA: 2/6


Deni Carte 
Lakier do paznokci 
Long Life
nr 26
KOLOR: Delikatny jasny perłowy beż.
TRWAŁOŚĆ: Niespełna 2dni ale muszę przyznać, że mu nie pomagałam bo kciuka rozwaliłam otwierając telefon a paznokieć palca wskazującego zużył się od stukania w klawiaturę;)
KONSYSTENCJA: Dosyć rzadka - dobrze się maluje ale szybo gęstnieje na pędzelku więc trzeba się mocno sprężać przy malowaniu. Wysychanie - średnie.
KRYCIE: Jak dla mnie OK ale nie daje pełnego krycia. Jest pół transparentny.
WYDAJNOŚĆ: Dosyć dobra. Lakieru nie ubywa zbyt szybko w opakowaniu - mam go już chyba 3lata a na początku bardzo często nim malowałam pazurki i nadal jest go 1/3 buteleczki.
SKUTKI UBOCZNE: brak.
OPAKOWANIE: Standardowa przezroczysta butelka.
PĘDZELEK: Średnio długi i szeroki - dobrze mi się nim maluje bez wjeżdżania na skórki.
POJEMNOŚĆ: 10ml.
DOSTĘPNOŚĆ: Zwykłe niesieciowe drogerie
CENA: Około 7zł
 OCENA: 3,5/6

Yves Rocher
French Manucure
Lakier do paznokci Pastel Rose
KOLOR: Bardzo delikatny beżowo-różowy z malusimi drobinkami niewidocznymi na paznokciach.
TRWAŁOŚĆ: Solo bez podkładu trzy dni - dopiero trzeciego pojawiają się niewielkie odpryski.
KONSYSTENCJA: Dosyć rzadka - dobrze się maluje paznokcie. Dosyć szybko wysycha ale bardzo długo twardnieje. Jak maluję nim wieczorem paznokcie to nawet jak wydaje mi się, że są suche to czasem nam na nich rano odbitą kołdrę.
KRYCIE: Małe - w końcu to lakier do frencza;) Może tworzyć smugi więc trzeba być uważnym przy malowaniu i działać zdecydowanie i szybko.
WYDAJNOŚĆ: Dosyć dobra. Lakieru nie ubywa zbyt szybko w opakowaniu.
SKUTKI UBOCZNE: Pięknie, słodko i odrobinie różanie pachnie - w ogóle nie czuć w nim smrodku standardowego lakieru. Mam wrażenie, że nie niszczy paznokci.
OPAKOWANIE: Przezroczysta odrobinę fikuśna butelka. Bardzo ładna
PĘDZELEK: Średnio długi ale wąski - trzeba się trochę napracować przy malowaniu pazurków.
POJEMNOŚĆ: 10ml.
DOSTĘPNOŚĆ: Sklepy i strona Yves Rocher, Allegro
CENA: Nie mam pojęcia - dostałam w prezencie;)
 OCENA: 4,5/6

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Yves Rocher :D I nawet najwyższą ocenę dostał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo to mój ulubieniec i najbardziej trwały lakier jaki mam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...