niedziela, 24 lipca 2011

Pazurkowo:)

To już będzie ostatni post na ten weekend - muszę się uczyć do pracy:(
Teraz będę częściej pisała na temat paznokci i lakierów ponieważ w związku z tym,że pracuję częściej (tzn. praktycznie cały czas) mam je pomalowane:)

Dzisiaj na tapecie:
Essence
Colour & Go
38 Choose me!

Lakier prezentuje się tak:
KOLOR: Jest to piękny szafirowo niebieski lakier z brokatem opalizującym na zielono i złoto. Niestety nie udało mi się uchwycić efektu na zdjęciach paznokci za to widać go na buteleczce lakieru.
TRWAŁOŚĆ: Niespełna 24godziny czyli praktycznie brak. Pomalowałam nim paznokcie wczoraj około południa a wieczorem miałam już starte końcówki i delikatne odpryski. Dzisiaj po południu odpryski były już tak masakryczne, że konieczne było zmycie lakieru.
KONSYSTENCJA: Dosyć rzadka - dobrze się maluje paznokcie. Szybko wysycha.
KRYCIE: Dobre po dwóch warstwach (patrz zdjęcia). Nie tworzy smug.
WYDAJNOŚĆ: Dosyć dobra. Lakieru nie ubywa zbyt szybko w opakowaniu.
SKUTKI UBOCZNE: Straszliwie farbuje paznokcie i skórki przy zmywaniu nawet metodą foliową. To, że nałożyłam pod niego lakier podkładowy właściwie nic nie poradziło - tzn. poradziło tam gdzie lakier mi poodpryskiwał paznokcie są normalne ale tam gdzie go zmywałam są niebieskie i nie daje się to niczym zmyć:( Chyba jedynym sposobem pozbywania się tego lakieru z paznokci jest jego zdzieranie. Konieczne jest malowanie paznokci innym lakierem aby pokryć ten paskudny wygląd.
OPAKOWANIE: Standardowa przezroczysta butelka. Kolor zakrętki oddaje kolor lakieru.
PĘDZELEK: Średnio długi i szeroki - dobrze mi się nim maluje bez wjeżdżania na skórki.
POJEMNOŚĆ: 10ml.
DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie Natura, Allegro
CENA: Około 7zł
 OCENA: 2/6

7 komentarzy:

  1. całkiem łądny kolorek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, to kiepsko, nie dość, że taka trwałość, to jeszcze niszczy paznokcie. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolorek lakieru, ale szkoda, że mało trwały :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam problem z 'farbowaniem' paznokci przez jeden z moich lakierów, tylko, że jest tym gorzej, bo to żółty, a paznokcie potem wyglądają okropnie...

    nothingbutchickens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go aktualnie u stóp, tam nie odpryskuje ;) ale z paznokci u dłoni zdzierałam go płatami.

    OdpowiedzUsuń
  6. zostalas oTAGowana :) http://nietylkokosmetycznie.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...