środa, 13 lipca 2011

Yves Rocher Inositol Vegetal - Recenzja

Bardzo długo zbierałam się do tej recenzji i jakoś nie mogłam się zmobilizować. Jednak stwierdziłam, że to już najwyższy czas dlatego przedstawiam Wam przeciwzmarszczkowy krem na noc INOSITOL VEGETAL firmy Yves Rocher.

Oto co obiecuje nam producent względem tego kremu:
Około trzydziestki, system regeneracji skóry zaczyna działać coraz wolniej. Nawet po dobrze przespanej nocy, rysy są zaostrzone, twarz wygląda na zmęczoną.

Odciśnięte na twarzy ślady poduszki? Nigdy więcej!
Przeciwzmarszczkowy krem na noc Soin récupérateur na pierwsze zmarszczki zawiera skuteczne, aktywne składniki o potrójnym działaniu, pozyskiwane z zielonego ryżu: pobudza oddychanie komórkowego, poprawia zdolności samoregeneracji skóry, zwiększa aktywność energetyczną skóry i wzmocnia jej ochronę. Po przebudzeniu, skóra jest wygładzona i promienna. Żegnajcie oznaki zmęczenia!

Plusy produktu: Tuż po nałożeniu pojawia się prawdziwe uczucie głębokiego odprężenia: zmęczenie się ulatnia. Nie zatyka porów.
Źródło: www.yvesrocher.com.pl

Kupiłam go bo stwierdziłam, że po przekroczeniu ćwierćwiecza czas zacząć stosować profilaktykę przeciwzmarszczkową. Dodatkową przyczyną były trzy bruzdy, które pojawiają się na moim czole gdy się za długo marszczę - chciałam je zniwelować albo chociaż zmniejszyć.
Zawsze wydawało mi się, że wiele jest kremów 25+ ale jak zaczęłam szukać to okazało się, że może być ciężko. Początkowo chciałam zakupić nową Ziaję 25+ ale niestety nigdzie nie mogłam jej znaleźć więc postanowiłam spróbować czegoś mojej ulubionej firmy;)
Na początku zszokowała mnie cena. Niestety standardowo krem kosztuje 79zł za 40ml - trochę drogo ale YR ma różne zniżki więc można upolować go taniej. Dodatkowo zaletą jest to, że nie musimy kupować ciągle nowego opakowania a wystarczy dokupić uzupełniacz, który kosztuje 65zł. Tutaj widać jak to wygląda:
Ta ciemno niebieska połowa kulki to właśnie ten wymienny uzupełniacz.
Krem kupujemy w tekturowym pudełeczku zafoliowany na zewnątrz a sam kosmetyk zabezpieczony jest dodatkową warstwą folii aluminiowej.

Ale dosyć o opakowaniu. czas przejść do zawartości.
Krem jest biały a na twarzy przezroczysty.
Zapach przyjemny, ziołowy, lekko słodkawy. Bardzo przypadł mi do gustu.
Krem jest dosyć treściwy - idealny na noc. Pozostawia na twarzy film przypominający mi ten z kompresu Bielendy Aloes. Lekko się lepi ale nie przeszkadza mi to.
Krem spełnia wszystkie obietnice producenta. Skóra jest odprężona, nawilżona, wygładzona i promienna. Nawet jeżeli nie uda nam się przespać całej nocy to i tak tego nie widać. Bruzdy na czole nie zniknęły ale się złagodziły i nie są już tak bardzo widoczne. Jestem bardzo zadowolona z efektów. Dodatkowym bonusem jaki ten krem mi sprezentował to radykalna minimalizacja pojawiania się niespodzianek - odkąd zaczęłam go używać moja buzia prezentowała się idealnie a teraz kiedy go zastąpiłam innym (na dzień nadal używam tego samego kremu) na czole wyskoczyło już ośmiu obcych. Co prawda niewielkich ale jednak tam są:(
Nie pamiętam na jak długo mi wystarczył ale nie mogę się przyczepić do wydajności (gdyby się szybko skończył na pewno bym to zapamiętała).
Zostałam niedawno upomniana, żeby nie używać kremu przeciwzmarszczkowego skoro nie mam zmarszczek, bo to rozleniwia skórę ale ten tak przypadł mi do gustu, że na pewno szybko do niego wrócę. Co prawda teraz mam inne kremy więc muszę je zużyć ale zaraz potem zakupię uzupełniacz. Po drodze muszę się zaopatrzyć również w wersję na dzień i sprawdzić czy jest tak samo rewelacyjny;)
Polecam ten krem każdemu kto chce rozpocząć zapobieganie zmarszczkom i dodać swojej skórze promienności:)
OCENA 6/6

2 komentarze:

  1. Odpowiedziałam na tag :

    http://kosmetyczny-bzik.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.htm

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze mam za młodą cerę na ten krem xD

    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/07/month-model.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...