czwartek, 10 maja 2012

Egzotyczny kwiat...

Mam ten cień już bardzo, bardzo długo i bardzo, bardzo długo po niego nie sięgałam. W końcu jednak zdecydowałam się go użyć... Jeśli chcecie wiedzieć jakie mam wrażenia z jego stosowania to czytajcie dalej;)

SENSIQUE
Exotic Flower
Cień do powiek 224

INFORMACJE NA OPAKOWANIU:

 OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:
Niestety nie posiadam:(

MOJE WRAŻENIA:
BARWA: Delikatnie łososiowa o ciepłej tonacji z bardzo delikatnym perłowo-metalicznym połyskiem.
PIGMENTACJA: Bardzo delikatna. Chociaż łatwo się go nabiera i nawet na palcu tworzy grubą warstwę to na powiece jest bardzo subtelny.
KONSYSTENCJA: Pudrowa ale jakby tłusta i lepka dzięki czemu bardzo łatwo się nabiera i nakłada oraz szybko przywiera do powieki. Przy pocieraniu znika a przy nabieraniu na pędzelek dosyć mocno pyli. Podczas nakładania zdarza mu się osypać ale tylko odrobinę.
UŻYTKOWANIE: Bardzo łatwe i przyjemne. Nakładanie tego cienia to czysta przyjemność:)
WSPÓŁPRACA Z INNYMI KOSMETYKAMI: Dosyć dobra. Całkiem nie źle trzyma się na bazie pod cienie a sam stanowi bardzo dobrą bazę pod inne cienie i pod eyeliner.
TRWAŁOŚĆ: Raczej średnia. Nawet na bazie Art Deco nie zawsze wytrzymuje cały dzień i w trakcie noszenia potrafi wyblaknąć i zebrać się w załamaniu powieki.
EFEKTY: Rozjaśnione i rozświetlone oczy w sam raz pod eyeliner czy inne cienie.
ZAPACH: Brak.
SMAK: Nie próbowałam;)
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
DEMAKIJAŻ:  Bardzo prosty - cień schodzi każdym środkiem do demakijażu a nawet tymi, które do demakijażu nie są przeznaczone jak np. żel do mycia twarzy, czy  nawilżane chusteczki dla niemowląt.
OPAKOWANIE: Plastikowe, dosyć tandetne pudełeczko zamykane na klik. Z czasem jedna zamknięcie się wyrabia i cień może się otwierać w kosmetyczce. Dolna część opakowania jest szaro-srebrna a zamykane wieczko jest bezbarwne.
WYDAJNOŚĆ: Średnia. Przez to, że tak łatwo się nabiera i pyli dosyć szybko go ubywa.
APLIKATOR: Brak.
 DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie Natura
 MASA: 3,5g.
CENA: Około 6zł
OCENA:  3/6

Podsumowanie: Zupełnie nie wiem dlaczego się na niego skusiłam ale jakoś specjalnie nie żałuję. Cień jest dobry do stosowania na co dzień i na jakieś mniej wymagające okazje - ot taki zwyklak. Na ważniejsze wyjścia nie odważyłabym się go użyć, żeby nie zepsuł mi makijażu.

10 komentarzy:

  1. Mam go i za często to po niego nie sięgam;) Taki zwyklak

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ładny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny dzienny kolorek :)

    Kochana dotarła do mnie nagroda! Ślicznie dziękuję :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, szkoda tylko że trwałość taka średnia :/ A będzie pokazany makijaż z jego użyciem? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmalujesz cos z jego udzialem?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmaluję jak się tylko trochę ogarnę i będę mieć więcej czasu:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...