czwartek, 17 maja 2012

Na konkurs...

Niedawno na Lamode.info odbył się konkurs na makijaż inspirowany jednym z proponowanych makijaży Lancome - KLIK. Do wyboru był makijaż naturalny, zmysłowy, hipnotyzujący i w stylu Emmy Watson.
Ja zainspirowałam się makijażem hipnotyzującym. Oto wynik:


 
SKŁADNIKI:
Twarz:
Clinique Miosture Sourge 01
Sephora Concleaner Palette
Dior Skinflash 001
Essence fix&matte! Transculent Loose Powder
Astor Mattitude Powder
Bikor Ziemia Egipska
Essence RtP Shimmer Powder
Usta:
Yves Rocher Luminelle rouge Drage No 51
Essence LE Vampire Love Lipstain 01 Bloody Mary
Oczy:
Baza Art Deco
Avon Colour & Contour Rose Glow
Guerlain 93 rue de Passy
Sensique Exotic Flower 224
Yves Rocher Coleurs Nature 02 Rose Eglantine
Essence Mono Eyeshadow 42 Mystic Purple
Versati Kredka do oczu no 1 czarna
Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1
Clinique Hight Impact Mascara 01 Black

9 komentarzy:

  1. sporo na tych oczkach rzeczy, a efekt bardzo naturalny

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Podoba mi się makijaż- niby tyle użytych kosmetyków, ale nadal wygląda naturalnie, nie ma takiej tapety co to "uderz w tył głowy a tynk odpadnie". ;D Podobają mi się podkreślone oczy, ja nigdy nie potrafię zrobić takich "ciemniejszych obramówek" od środka oka do zewnętrznego kącika ;) (ok, nie potrafię tego lepiej określić ;p)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo nie lubię takiej szpachli. Wyznaję zasadę, że im mniej tym lepiej ale tutaj mogłam poszaleć bo wszystkie cienie, których użyłam są niesamowicie delikatne. Nawet paletką Guerlain krzywdy sobie zrobić nie można choć kolory są ciemne.
      Jak chcesz takie oczka to zapraszam na makijaż:) Parę minut i będziesz takie miała;)

      Usuń
    2. Haha ;) Ja też nie lubię tapety- maski ;) Z największą przyjemnością bym przybyła na makijaż, tylko z dojazdem problem xD Ale będę sama dzielnie ćwiczyć w zaciszu własnego lusterka (by nie straszyć biednych ludzi) i w końcu mi wyjdzie! ^^ A tak co do makijażu- jaki korektor byś polecała by zamaskować cienie pod oczami? Próbowałaś może czegoś skutecznego? :)

      Usuń
    3. Oj tam zaraz problem:) Wycieczkę sobie zrobisz na wieś i nawdychasz się świeżego powietrza a przy tym makijaż skorzystasz;)
      Miałam trójkę korektorów Essence i nie mogę narzekać ale pupy też nie urywają. Obecnie mam korektor Diora i go sobie chwalę ale cena 200zł jest mocno zaporowa. Miałam okazję poznać korektor pod oczy Joko w złotym opakowaniu w wersji jak błyszczyk z gąbeczką i uważam, że są bardzo dobre. Kosztują ok. 30zł i mają super delikatną konsystencję. Potrzebują trochę pracy, żeby zamaskować duże cienie ale efekty są bardzo dobre. Myślę, że sama się kiedyś na taki skuszę.

      Usuń
  3. Twoje oczka faktycznie hipnotyzują ;) Przepiękny makijaż. Taki trochę... romantyczny? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Faktycznie makijaż byłby świetny na randkę gdyby tylko nie te usta. No chyba, że są panowie, którzy takie lubią;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...