poniedziałek, 20 lutego 2012

Cytrusowo

ZIAJA
ACTIV
ANTY-PERSPIRANT W KREMIE

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Przyjemny, owocowo-cytrusowy.
BARWA: Lekko biała - jakby rozrzedzone mleko ale na skórze przezroczysta.
KONSYSTENCJA: Zdecydowanie nie jest to krem, raczej lotion lub coś pomiędzy balsamem a mleczkiem.
OBIETNICE PRODUCENTA: Niestety ta wersja trochę się mija z obietnicami. Co prawda na początku ładnie pachnie ale nie zapobiega poceniu ani powstawaniu uczucia wilgoci pod pachami. Zapach również nie utrzymuje się cały dzień przez co trzeba ponawiać aplikację bo inaczej niestety będzie nam towarzyszył zapach potu a to wszystko jesienią i zimą. Nie chcę nawet myśleć co by się działo w trakcie upałów. Nie podrażnia stosowany nawet po goleniu.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Kałuża pod pachami:(
OPAKOWANIE: Standardowa butelka z kulką. Opakowanie jest białe a grafika pomarańczowa i bardzo ascetyczna. Szkoda że nie jest przezroczyste bo nie widać ile kosmetyku jeszcze zostało.
POJEMNOŚĆ: 60ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie internet
CENA: 5zł
OCENA: 1/6
    
Podsumowując: Na tej wersji zapachowej bardzo się zawiodłam. Punkcik przyznałam za opakowanie i za cenę ale więcej po niego nie sięgnę. Zdecydowanie są lepsze antyperspiranty.

6 komentarzy:

  1. Stosowałam raz ten dezodorant, byłam z niego zadowolona :) Od dłuuugiego czasu jestem wierna dezodorantom Ziaji, najbardziej lubię Soft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi całkiem przypadł do gustu a mam problem z nadmiernym poceniem. Nie blokuje potu ale całkiem dobrze sprawdza się w zimniejsze miesiące. Używam go na noc a już rano w ciągu dnia niczego nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w ogóle kulek nie lubi, ale ost. używam z flosleku i o dziwo działa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam :) U mnie ta wersja się sprawdziła!

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie jest to bubel, nic nie pomaga, ale wiadomo każdy czlowiek ma inna skłonność do potliwości itp..

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam ziaja bloker i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...