czwartek, 16 lutego 2012

Trawa cytrynowa pod czapką;)

Mrs. Potter's
Szampon
Trawa cytrynowa
Zwiększa objętość
włosy cienkie i słabe

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH:  Cytrynowo trawiasty. Rześki i świeży a jednocześnie dosyć słodki. Bardzo przyjemny:)
BARWA: Jasno zielona ale przezroczysta i nie jaskrawa.
KONSYSTENCJA: Dosyć rzadka i trochę wodnista. Przypomina rozwodniony kisiel.
 OBIETNICE PRODUCENTA: Zdecydowanie spełnione. Włosy są niesamowicie uniesione (uwaga krótkowłosi - po zastosowaniu tego szamponu ciężko zapanować nad włosami) i nabłyszczone a jednocześnie stają się miękkie i jedwabiste w dotyku
WYDAJNOŚĆ: Dosyć dobra chociaż mniejsza niż standardowo - rzadka konsystencja sprzyja szybszemu zużywaniu.
SKUTKI UBOCZNE: Niestety szampon powoduje powstawaniu łupieżu:(
OPAKOWANIE: Plastikowa butla. Dosyć pękata ale spłaszczona przednio-tylnie.
POJEMNOŚĆ: 500ml
DOSTĘPNOŚĆ: Wszystkie sklepy z kosmetykami.
CENA: Ok. 13zł ale w promocji taniej.
OCENA: 3/6

Podsumowując: Wszystko byłoby Ok, gdyby nie szybkie zużywanie i mój znienawidzony efekt uboczny czyli łupież. Skusiłam się dobrymi opiniami ale więcej już po niego nie sięgnę.

4 komentarze:

  1. mam balsam do włosów tej marki jest super, świetnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od dawna nie potrafię dogodzić swoim włosom:(

      Usuń
  2. O, skoro unosi włosy to coś dla mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę kiedyś wypróbować chociażby dla zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...