środa, 22 lutego 2012

Poranne oczyszczanie

CLEAN & CLEAR
MORNING ENERGY
ENERGETYZUJĄCY ŻEL MYJĄCY
zawiera witaminę C i żeń-szeń

OBIETNICE PRODUCENTA I SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Świerzy z wyraźną nutą imbirową. Jest OK ale przy dłuższym używaniu znudził mi się.
BARWA: Żel jest przezroczysty i zawiera pomarańczowe oraz perłowo- żółte kuleczki.
KONSYSTENCJA: Dosyć gęstego kisielu. Żel jest płynny ale gęsty i ciągliwy.
OBIETNICE PRODUCENTA: Producent nie obiecuje zbyt wiele ale żel myje i głęboko oczyszcza skórę jednocześnie praktycznie wcale się nie pieniąc.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Wysusza skórę i powoduje, że natychmiast trzeba ją przetrzeć tonikiem i nakremować bo inaczej bardzo długo będzie nam towarzyszyło uczucie ściągnięcia.
OPAKOWANIE: Butelka z praktyczną i higieniczną pompką. Plastik jest przezroczysty ale zabarwiony na pomarańczowo więc widać ile żelu jeszcze zostało a jednocześnie możemy się cieszyć jego widokiem.
POJEMNOŚĆ: 150ml
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: około 15zł, w promocji taniej
OCENA: 42,5/6
    
Podsumowując: Po bardzo dobrych wrażeniach jakie zostawiła u mnie wersja rozświetlająca miałam duże oczekiwania wobec tego kosmetyku ale się zawiodłam. Ta wersja nie jest nawet w połowie tak dobra jak poprzednia. Spotkanie z nią na długo powstrzyma u mnie chęć kupowania żeli do twarzy tej firmy.

4 komentarze:

  1. ja mam z tej sterii tonik i jakoś jestem nie specjalnie zadowolona , bo ma alkohol ,:( ale muszę go wykończyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik z tej serii to istna masakra. Wkrótce jego recenzja pojawi się na blogu i raczej nie będzie zbyt pochlebna.

      Usuń
  2. Chciałam spróbować ten żel, ale teraz chyba sobie odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...