wtorek, 21 lutego 2012

Zielone jabłuszko?

KRUIDVAT
FRIUTY BOTANICALS
GREAT VOLUME
SHAMPOO

OBIETNICE PRODUCENTA:
Nadaje dodatkową objętość włosów. Szampon "Great Volume" wzbogacony ekstraktem z bambusa i koncentratem soku brzoskwiniowego, nawilża i pielęgnuje włosy. Daje kojącą pianę dla efektu głębokiego oczyszczania, co czyni je mocnymi i daje im dodatkową objętość.

 SKŁAD:


MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Przyjemny, rześki, trochę kwaskowy a trochę słodki. Jak dla mnie szampon ma zapach zielonego jabłuszka a nie bambusa i brzoskwini ale to bez znaczenia bo i tak jest cudny;)
BARWA: Intensywnie zielona (taka trawiasta) ale przezroczysta.
KONSYSTENCJA: Gęsta ale lejąca. Absolutnie się nie ciągnie. Jak dla mnie jest idealna.
OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione - szampon niesamowicie się pieni, świetnie oczyszcza i nadaje wspaniałej objętości. Włosy są lekkie, puszyste, sypkie i dobrze się układają. Nie wywołuje łupieżu a nawet niweluje jego obecność
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra - przez to, że rewelacyjnie się pieni wystarczy jego odrobina do umycia włosów.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Standardowa, przezroczysta butelka praktycznym korkiem w kolorze fioletu, który otwiera się po naciśnięciu przeciwnej krawędzi zakrętki. Grafika utrzymana jest w kolorach bieli, zieleni i fioletu.
POJEMNOŚĆ: 300ml
DOSTĘPNOŚĆ: Teraz już niedostępny ale wcześniej na wyłączność w Perfumeriach Marionnaud.
CENA: Ok. 10zł ale ja kopiłam w promocji "2produkty za 3,90zł" czyli wyszło 1,95zł.
OCENA: 4,5/6
    
Podsumowując: Rewelacyjny zapach i niska cena. Co prawda nie jest szamponem idealnym ale i tak jest bardzo przyjemny w użytkowaniu a ja ciesze się, że miałam okazję go wypróbować:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...