czwartek, 23 lutego 2012

Puder do włosów;)

SCHWARZKOPF
got2b
POWDER'ful
VOLUMINIZING STYLING POWDER

OBIETNICE PRODUCENTA:
Puder stylizujący dodający objętości POWDER'ful STYLING POWDER.

SKŁAD:
aqua, silica silylate, sodium benzoate, citric acid, octylacrylamide/acrylates/butylaminoethyl methacrylate copolymer

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Chemiczny, dusząco słodki, ma w sobie coś dziwnego. Coś mi przypomina ale jak dotąd nie udało mi się skojarzyć co to jest. Może stare skarpetki?
BARWA: Śnieżnobiała ale na włosach bezbarwna chociaż w nadmiarze może trochę bielić włosy.
KONSYSTENCJA: Bardzo drobno zmielonego proszku. Jest to idealnie zmielony pyłek, bardzo suchy, pylący i hydrofilowy. Na dłoni i włosach szybko zaczyna się lepić i zastyga.
OBIETNICE PRODUCENTA: Niestety nie mam tekturowego pudełeczka, na którym były wszystkie informacje. Puder dobrze stylizuje i utrzymuje włosy przez cały dzień. Zdecydowanie jednak lepiej spisuje się na krótkich włosach niż na długich. Po nałożeniu możemy je ułożyć we właściwie dowolny sposób a one będą się trzymać w tej pozycji do umycia. Trzeba jednak uważać aby nie poprawiać zbyt często włosów rękoma ani ich nie przeczesywać grzebieniem bo puder traci swoje właściwości a włosy straszliwie się elektryzują. Nie nadaje się też pod czapkę. Przy dłuższych włosach nadaje się wyłącznie do uniesienia ich i nadania im objętości.
WYDAJNOŚĆ: Rewelacyjna. Opakowanie wystarczyło mi na około 4-5miesięcy.
SKUTKI UBOCZNE: Po jego zastosowaniu włosy stają się szorstkie w dotyku i matowe ale efekt ten znika po umyciu.
OPAKOWANIE: Plastikowe pudełeczko w kształcie walca. Jest ono srebrne a naklejka na nim fioletowa ze srebrnymi i białymi napisami. Puder wysypuje się przez dziurki w plastikowej zatyczce, które są odpowiedniej wielkości o dobrze rozmieszczone. Całość zakręcana jest plastikową srebrną zakrętką. Jedynym zastrzeżeniem jakie mam do opakowania to to, że zdarza mu się odkręcić w torebce - kiedyś niestety miałam taki wypadek i wszystko w kosmetyczne zostało oblepione.
POJEMNOŚĆ: 10g
DOSTĘPNOŚĆ: drogerie, internet
CENA: Około 20zł ale w promocji taniej.
OCENA: 4/6
 Podsumowując: Kupiłam bo chciałam wypróbować. Kusiło mnie, że nie trzeba go nakładać na mokre włosy a potem suszyć. Na początku ciężko było wyczuć jaka dawka będzie optymalna ale po jakimś czasie już się przyzwyczaiłam i nie miałam problemów z przedawkowywaniem.
puder szału nie robi ale jest praktyczny i szybki w zastosowaniu.

8 komentarzy:

  1. Mam go i jak miałam krótsze włosy to używałam codziennie, świetnie spisywał się do mojej fryzury :) Teraz włosy mi trochę urosły i przestałam go używać, ale pewnie jeszcze do niego wrócę, bo byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go używałam jak miałam włosy do brody i był OK, potem mi odrosły prawie do ramion i już się gorzej sprawdzał. Teraz mam zupełnie krótkie włosy i znowu jest fajnie:)

      Usuń
  2. Mam ten puder już dość długi czas, ale jakoś tak wyszło, że jeszcze go nie używałam... Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też długo musiał czekać zanim się za niego zabrałam ale teraz jestem zadowolona. Obecnie używam tej zielonej wersji i też jest OK.

      Usuń
  3. miałam go i był super, teraz mam to samo, ale z Taft i też jest spoko. dla moich krótkich włosów jest idealny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ochotę go wypróbować, ale zawsze szkoda mi kasy jak jestem w Rossmannie :p

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś mnie tego typu kosmetyki nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam, mam i fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...