sobota, 18 lutego 2012

SLIM EFFECT

DECLEOR
SLIM EFFECT
LOCALISED CONTOURING GEL-CREAM

OBIETNICE PRODUCENTA:
 
 W opakowaniu są też dwie ulotki. Jedna jest duża i na niej są informacje o tym jak używać kosmetyku w różnych językach oraz mniejsza, która jest kartą rejestracyjną.

SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH:  Świeży cytrusowo-roślinny z odrobiną słodyczy. Charakterystyczny dla kosmetyków tej marki.
BARWA: Półprzezroczysta, mętna - wygląda jak przezroczysty żel z dodatkiem mleka.
KONSYSTENCJA: Lejąca odrobinę żelowa. Coś jak rzadki kisiel. Bardzo łatwo i przyjemnie się rozprowadza ponieważ pod wpływem ciepła ciała konsystencja zmienia się w konsystencję rzadkiej śmietanki.
 OBIETNICE PRODUCENTA: Tutaj muszę przyznać, że nie zagłębiałam się w instrukcję. Na podsiadanym przeze mnie egzemplarzu nie ma ani słowa po polsku w związku z czym moje lenistwo wygrało i ograniczyłam się do zapoznania się z obrazkową instrukcją masażu;)
W kwestii działania to bardzo dobrze nawilża i wygładza skórę. Nie zapycha i nie podrażnia jej nałożony nawet chwilę po goleniu. Co do działania wyszczuplającego i antycelulitowego to zastosowany razem z masażem faktycznie działa ale bez niego już nie. Mam wrażenie, że to zasługa samego masażu i taki sam efekt dałby jakikolwiek balsam z nim zastosowany.
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra. Ze względu na konsystencję i łatwość rozprowadzania wystarczy odrobina.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Plastikowa żółta tuba z brązowymi napisami wykonana z miękkiego plastiku, z praktycznym korkiem, stawiana na zakrętce co bardzo ułatwia wydobycie kosmetyku. Bardzo ascetyczna i utrzymana w ogólnej koncepcji marki.
POJEMNOŚĆ: 200ml
DOSTĘPNOŚĆ: Perfumerie Marionnaud i Douglasy.
CENA: 194zł ale ja dostałam go w prezencie co jednak nie wpłynęło na moją ocenę.
OCENA: 3/6

Podsumowując: Bardzo przyjemny w stosowaniu preparat. Jak dla mnie spełnia wymagania stawiane lekkim kosmetykom nawilżającym jednak z wyszczuplaniem i ujędrnianiem już sobie nie radzi a przecież to jest podstawa jego działania dlatego też cenę uznaję za zdecydowanie zbyt wygórowaną.

1 komentarz:

  1. Cena straszna... Ja jestem w stanie dużo zapłacić za produkty do twarzy i włosów, ale za kosmetyki do ciała już niestety nie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...