wtorek, 28 lutego 2012

Na zmarznięte rączki;)

YVES ROCHER
BEAUTE DES MAINS
BALSAM OCHRONNY NA ZIMĘ Z MASŁEM KARITE

OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:

MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Słodkawy, pudrowy, trochę zbożowy. Bardzo ciężki do opisania ale przyjemny.
BARWA: Delikatnie kremowa z odrobiną pomarańczowych tonów ale nabrany na palce balsam zdaje się być biały. Na skórze bezbarwny.
KONSYSTENCJA: Zwarta, maślana ale bardzo łatwo i przyjemnie rozprowadza się po skórze.
 OBIETNICE PRODUCENTA: Spełnione. Balsam świetnie łagodzi przesuszenia i podrażnienia spowodowane zimową aurą. Jednocześnie pozostawia warstwę ochronną, która nie jest łepka ani tłusta a zapobiega dalszym zniszczeniom. Zauważyłam również jego pozytywny wpływ na skórki wokół paznokci, które stają się nawilżone i wypielęgnowane. Film ochronny pozostaje na dłoniach do umycia. Później trzeba powtórzyć aplikację.
WYDAJNOŚĆ: Dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Płaski słoiczek utrzymany w żółto pomarańczowej kolorystyce z zielonymi napisami.
POJEMNOŚĆ: 50ml
DOSTĘPNOŚĆ: Sklepy i strony internetowe Yves Rocher
CENA: 33zł w najróżniejszych promocjach taniej nawet do 50%
OCENA: 4,5/6

Podsumowując: Regularna cena jest zbyt wygórowana ale w promocji warto po niego sięgnąć. Zdecydowanie jest to jedno z lepszych mazideł do rąk jakie miałam okazję ostatnio używać i myślę, że jeszcze nie raz do niego wrócę.

6 komentarzy:

  1. o pierwszy raz slysze o takim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama któa ma bardzo zniszczone i wysuszone dłonie całkiem zadowolona była z tego kremu choć też rewelacji jakieś wielkiej nie było a szczerze to spodziewałam się czegoś więcej jak za tą cenę. Na moje wysuszone od częstego mycia dłonie również dobrze się spisał choć długo się wchłaniał. Podsumowując znam lepsze kremy/balsamy do rąk. Ten jest ok ale bez rewelacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go zdecydowanie kwalifikuję jako jedno z lepszych mazideł do rąk. W moim mniemaniu przebił Hempa.

      Usuń
  3. w promocji -50 % mogłabym się na niego skusić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę bliżej przyjrzeć się kosmetykom YR - mam jeden balsam, jest super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...