wtorek, 28 maja 2013

2% Awokado

Ach jak te maski lecą... Dzisiaj kolej na następną...
Zapraszam ;)
                                                                    
L'biotica
Dermomask
Efektywna Regeneracja
                                                           
OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:
                                                                     
MOJE WRAŻENIA:
Tak jak nawilżająca siostra bliźniaczka (KLIK) maska zapakowana jest w foliową saszetkę zawierającą 10ml produktu. Dostać można ją w sieci w cenie około 3,60zł za sztukę.
                                           
Maska ma kolor błękitu, który znika po rozprowadzeniu chyba, że nałożymy ją grubą warstwą. Pachnie różani jednak nie tak słodko jak poprzedniczka. Zapach jest przyjemny i nie nużący.
Konsystencja kosmetyku jest kremowa i bogata (przypomina krem na noc) dzięki czemu wystarczyła mi aż na 6 niezbyt obfitych aplikacji. Troszkę się lepi i całkiem szybko wchłania pozostawiając jednak tłustawy film, który po starciu maski papierowym ręcznikiem zmywałam także płynem micelarnym.
                          
Maska całkiem nie źle nawilża i natłuszcza skórę. Po takim małym SPA się miła i miękka w dotyku oraz bardziej elastyczna. Nie wiem jak wpływa na zmarszczki bo takowych nie posiadam ale oznaki zmęczenia znikają a skóra się wygładza dzięki czemu twarz wygląda na bardziej wypoczętą.
Niestety po jej użyciu skóra szybciej się przetłuszcza i wybłyszczania następnego dnia. 
                          
OCENA: 3/6  
                                   
Podsumowując: Przyzwoicie działająca maska o niezbyt przyjemnym składzie. Nie przekonała mnie do siebie na tyle abym ponownie po nią sięgnęła. Ideału będę szukała dalej...

10 komentarzy:

  1. Pierwsze co przyszło na myśl to, że maseczka nadawałaby się dla takich sucharów jak ja przed większym wyjściem, kiedy cera musi ładnie wyglądać :) O ile L'Biotica produkty do włosów ma świetne (wg mnie), tak te do twarzy są jakoś średnio udane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak. Musiałabyś wypróbować.
      Wiesz jak to jest... Nie można być specjalistą od wszystkiego... ;)

      Usuń
  2. Jak dobrze widzę to maska ma parafinę na drugim miejscu w składzie, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze widzisz dlatego też działa jak działa i ocenowo nie wybiła się powyżej średniej.

      Usuń
    2. U mnie parafina zatyka pory... i to okropnie:(

      Usuń
    3. Mnie na szczęście nie ale powoduje szybsze przetłuszczanie się skóry i świecenie :(

      Usuń
  3. Skoro przeciw zmarszczkom, to dla mnie już odpada ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio jestem za leniwa na maseczki :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...