czwartek, 2 maja 2013

Zakupy: kwiecień 2013

Zakupów kosmetycznych miałam ostatnio niezwykle mało ale jak sami zobaczycie przybyło mi dosyć sporo nowości ;)
Zapraszam :)
                          
Yves Rocher
                               
Gratisy do zakupów mojego mężczyzny:
Żel do kąpieli i pod prysznic Dzika jeżyna - Cena 1gr. za 400ml
Żel do kąpieli i pod prysznic Malina z upraw Bio - Cena 1gr za 400ml
 Próbka Muget en Fleurs Konwalia EDT - 0,7ml
                              
Kulki do kąpieli Les Plaisirs Nature:
Kokos - 1,50zł
Malina - 1,50zł
                       
Wymianki:
                                  
W zamian za BB od Dr Ireny Eris i Essence róż w żelu z LE Vampire's Love w moje łapki trafił Make Up Factory Eye Colors 04 Zestaw Cieni Quattro - są bajecznie miękkie i dobrze napigmentowane. Na pewno będę sięgała po nie chętniej niż po oba powyższe kosmetyki ;)
                      
Z konkursu z batoników Princessa wpadł mi L'Oreal Paris Glam Shine Reflexion 181 Sheer Grenadine - najładniejszy z dostępnych kolorów. Na więcej nie będę już polowała.
                               
Drogerie:
                               
Miss Selene Nail Lacquer 218 - Cena 1,79zł. Poszukiwanie idealnego żółtego lakieru stanęły w punkcie, w którym potrzebowałam go natychmiast. Sięgnęłam więc po najłatwiej dostępny i najbardziej zbliżony do mojego idealnego koloru lakier. Szkoda tylko, że zakup okazał się okropnym niewypałem ale o tym Wam jeszcze napiszę...

AA Deo Anti-perspirant - Cena 7,49zł. Zapas jest już w użyciu więc musiałam uzupełnić braki ;)
             
Top Choice Pilniki do paznokci "M" - Cena 2zł za 5sztuk. Jak tylko oddalam się od pilniczka to zaraz coś mi się dzieje z paznokciami więc musiałam szybko uzupełnić brak.
                         
W sumie za moje kosmetyczne fanaberie wyszło w kwietniu 14,30zł ;)
Moim zdaniem wyszło rewelacyjnie jak na tak duże zdobycze ;)
                      
A jak tam Wasze zakupy z kwietnia?
Obłowiliście się czy było skromnie i oszczędnie?

14 komentarzy:

  1. 14 zł? Bardzo rozsądne zakupy, nieźle upolowane promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chyba identyczny lakier z Miss Selene i słabo kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no nieźle ;) trochę ponad 14 zł i całkiem sporo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu... Na bogato, a jednak oszczędnie :D W ostatnich miesiącach praktykuję oszczędzanie i też mi nieźle wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do oszczędzania na początku trzeba trochę samozaparcia a potem to już jakoś leci ;)

      Usuń
  5. Mój ulubiony malinkowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, zapach tych żeli z YR poczułam prawie przez laptopa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak możesz nie polować na błyszczyki Loreal?! Ja wygrałam już 5 sztuk, prawie wszystkie zgłoszenia zostały wylosowane. Skoro już kupuję tego wafelka i mam kod to co mi szkodzi go wpisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polowałam przez jakiś czas ale potem stwierdziłam, że nie ma sensu kupowanie wafelków tylko dla błyszczyka bo normalnie praktycznie wcale ich nie jem.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...