poniedziałek, 6 maja 2013

Klasycznie ale metalicznie

Czerwień to mój ulubiony kolor lakierów do paznokci. Jest klasyczny, elegancki i uniwersalny. Zawsze gdy nie wiem jak pomalować paznokcie sięgam po czerwoną emalię i zawsze jestem zadowolona z uzyskanego efektu :)
                                            
Wibo
Extreme Nails
Lakier do paznokci z płaskim pędzelkiem
Nr 280
Zdjęcie oczywiście powiększy się po kliknięciu.
 Lakier ma klasyczny, krwistoczerwony kolor z metalicznym wykończeniem. Kryje dosyć dobrze ale idealny efekt uzyskujemy po nałożeniu dwóch warstw dzięki czemu lakier jest wydajny i nie ubywa go szybko z buteleczki. Pomimo mocnego koloru nie przebarwia ani nie niszczy paznokci. Jego trwałość jest u mnie standardowa czyli około jeden dzień.
  Konsystencja lakieru jest zaskakująca - płynna, bardzo rzadka i lejąca. Ładnie wyrównuje się na paznokciu ale nie rozlewa po skórkach ani poza wyznaczonym konturem. Schnie i twardnieje dosyć długo więc trzeba poświecić na malowanie sporo czasu albo pokryć go wysuszaczem.
Buteleczka jest standardowa więc wykonana z grubego szkła z aplikatorem zamocowanym na plastikowej nakrętce. Pędzelek jest dosyć długi i bardzo szeroki. Nie przypadł mi zbytnio do gustu, gdyż nie mogę nim precyzyjnie nałożyć lakieru przez co brzeg wychodzi mi nierówny i poszarpany.
W buteleczce znajduje się 9,5ml lakieru, który dostaniemy w Rossmannach i internecie za cenę około 5zł. 
                                     
OCENA: 4/6
                                
  Tani i piękny lakier o niewygodnym i nieprecyzyjnym pędzelku co jest jego ogromną wadą, gdyż przy takim kolorze precyzja to podstawa. Wiem jednak, że zwolenniczki takich pędzelków i dla nich będzie on idealnym rozwiązaniem.

                                                                             
Produkt ten dostałam od firmy Wibo na spotkaniu bloggerek jednak nie miało to wpływu na moją ocenę.

12 komentarzy:

  1. To jest ten odcień czerwieni, który na pewno zniosłabym u siebie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor, taka klasyczna czerwień z pazurem :D Ale ja się w czerwonych paznokciach niezbyt dobrze czuję :/ Może do tego trzeba dorosnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, a może po prostu to nie jest kolor dla Ciebie i tyle ;) Też mam sporo takich kolorów, które mi się podobają ale jak nimi pomaluję paznokcie to czuję się nieswojo ;)

      Usuń
  3. Wszystko byłoby ładnie, pięknie, gdyby nie to okropne wykończenie. Brrr! Ale kolor przyjemny dla oka :) No i pędzelki z tej serii lakierów uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykończenie jest bardzo OK. Nie wiem czemu się czepiasz :P A pędzelki są zdecydowanie za szerokie :P

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...