sobota, 4 maja 2013

Wyjazdowa kosmetyczka

Jak wiecie od dłuższego czasu jestem w rozjazdach i stan ten utrzyma się do połowy maja więc postanowiłam pokazać Wam co ciekawego ze sobą zabrałam w ramach upiększania ;)
                       
TWARZ:
Bell LE Air Flow Róż do policzków w musie 02
Bourjois Pastel Teint

OCZĘTA:
 Wibo Eyebrow Stylist Brązowy żel stylizujący do brwi
 Etre Belle Lash-Xpress & Hyaluronic Mascara 01
 Pokruszona mieszanka Verona Butterfly Potrójne cienie do powiek i najjaśniejszego cienia z zestawu Vollare Cosmetics cienie do powiek Tercet 44.
Średni brąz z zestawu Vollare Cosmetics cienie do powiek Tercet 44.
                     
USTA:
NYX Lip Gloss with Mega Shine LG 145 Salsa
Revlon Brush-on Shine Lip Gloss RazzBerry
Sephora Ultra Vinyl Lip Pencil 07 Gorgeous Peach
             
PĘDZLE:
Na zmianę towarzyszyły mi 2 mini zestawy pędzli:
Zestaw po lewej:
                 
Zestaw po prawej:
                      
ZAPACH:
                        
 To już wszystko. Jak widzicie w trakcie wyjazdów stawiam na minimalizm, żeby malowanie szło szybko i nie trzeba było dużo ze sobą wozić ;)

18 komentarzy:

  1. Ja wzięła bym o wiele wiecej, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się ograniczyć do niezbędnego minimum żeby nie dźwigać dużo ;)

      Usuń
  2. u mnie wyjazdowa kosmetyczka jest ograniczona do minimum, dosłownie :p bylebym miała podkład na twarzy, coś do zmatowienia i zrobione brwi, czasem nawet tuszu nie zabieram :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja tez zazwyczaj jest mniejsza ale jednak pakowałam ją na miesiąc z przelotnymi pobytami w domu więc uzbierało się troszkę więcej kosmetyków niż na takie 2-3 dni ;)

      Usuń
  3. dla mnie to trochę za mało :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję ograniczenia się do minimum ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzelków więcej niż kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 sztuki to chyba nie jest aż tak dużo...

      Usuń
    2. Tak, ale na zdj. to wygląda jakbyś brała wszystkie :D

      Usuń
    3. E tam, pod zdjęciem jest opis, który wszystko tłumaczy więc od razu wiadomo ;)

      Usuń
  6. Ja bym wzięła z tego może 1/3, ale każdy ma inne potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ilość zależy od tego gdzie i na ile jadę ;) Na ten wypad odpowiednia okazała się taka zawartość kosmetyczki ;)

      Usuń
  7. No proszę jak skromnie ;) Też chcę tak umieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto by pomyślał, że z Twoją ilością kolorówki można tak się zminimalizować ;) Ja jak gdzieś wyjeżdżam, to mam tego jeszcze mniej, a pielęgnacja, to już w ogóle mini rozmiary i same próbki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że można. Czasami to nawet jeszcze bardziej ;) Też zazwyczaj zabieram próbki na wyjazdy ale tym razem pokusiłam się o pełnowymiarową pielęgnację bo jej większość stoi cały czas u mamy a tylko tonik i żel do stóp ze mną jeżdżą na nieliczne wypady do domu ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...