niedziela, 12 maja 2013

Majowe Spotkanie Bloggerek :)

Wczoraj w krakowskiej Tawernie Hellada na ulicy Krakowskiej 55 odbyło się spotkanie bloggerek.
Wzięło w nim udział 18 dziewczyn: Pigeon's Beauty,, Mavia, Dominika Sz., kascysko, 45 stopni, Anna, 92ana, Bery, kobiece szufladki, Angel , *Natalia*, Katarzyna P., Donna, anuszka13, Ewelina, Rudaaa12 - organizatorka i ja :)
                        
Trochę fotek. Niestety nie wszystkie dziewczyny udało mi się złapać na zdjęciach ;)
Cała "gromadka" :)
                                      
Część kosmetyków, które mieliśmy okazję poznać, powąchać i wypróbować.
                          
Dominika i Ania
                             
Magda
                     
Kornelia - nasza organizatorka i Dominika
                              
Natalia robiąca zdjęcia Dominice, Kasi i Angel
                              
Dziewczynki było cudownie i bardzo Wam dziękuję za tak przyjemnie spędzone popołudnie :)
Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będziemy mogły się spotkać :)

32 komentarze:

  1. Było świetnie, żałuję tylko, że musiałam tak szybko iść!:) Hehe, ale jestem rozczochrana na tym zdjęciu....:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj również odbyło się trójmiejskie spotkanie blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Było super fantastycznie!
    Popołudnie przeleciało nawet nie wiem kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :)
      Mogłabym spędzać każdą sobotę na takim spotkaniu ;)

      Usuń
  4. Zazdroszczę spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre spotkanie nie jest złe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło było Was zobaczyć :)
    pozwolę sobie wykorzystać drugie zdjęcie z kosmetykami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że nikt nam nie zrobił zdjęć jak podążamy z tramwaju :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tego to nie wiadomo ;) Może się jeszcze okazać, że zostaniemy gwiazdkami na YouToube ;)

      Usuń
  8. Było świetnie! Bardzo się cieszę, że mogłam Was poznać!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę :) Oby więcej takich spotkań :)

      Usuń
  9. Było świetnie! :D Mam nadzieję, że będzie okazja powtórzyć to spotkanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam :) Mam nadzieję, że niedługo spotkamy się w Bochni na ploteczkach ;)

      Usuń
  10. Szkoda, że byłam tak krótko! Mam niedosyt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię bo ulotniłyście się z Angel jak kamfora w gorący dzień ;)

      Usuń
  11. Jakie wszystkie szczęśliwe ;) Że też nie mogę się w try miga teleportować do Krakowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak! Towarzystwo było rewelacyjne aż się nie chciało wychodzić :) Co prawda teleportować się nie możesz ale zawsze możesz po prostu przyjechać pociągiem albo autobusem ;)

      Usuń
  12. :) ale następnym razem musi być więcej przestrzeni do łażenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ustaliłyśmy, że następne spotkanie będzie na łące więc nie braknie przestrzeni do siedzenia, łażenia ani rozkładania paczek ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...