piątek, 10 maja 2013

Broń przeciw zmęczeniu

Wieki całe nie pisałam już o preparatach do stóp ale oto nadszedł dzień kiedy jeden z nich, choć nie lubię takich specyfików, totalnie mnie zauroczył i postanowiłam się z Wami podzielić moimi wrażeniami z jego stosowania.
Zapraszam :)
                                 
Acerin
Zdrowe Stopy
Cool Relax
Żel chłodząco relaksujący
Na zmęczone i ciężkie nogi
                                         
OBIETNICE PRODUCENTA:
Opis działania: Żel przynosi ulgę zmęczonym, opuchniętym stopom i nogom. Wyjątkowa kompozycja składników, skutecznie i szybko zmniejsza uczucie zmęczenia, napięcia i ciężkości nóg. Działa łagodząco i odprężająco.
Hesperydyna wpływa bardzo korzystnie na ścianki naczyń krwionośnych. Poprawia mikrokrążenie, dzięki czemu zwiększa przepływ krwi, dotlenia, ułatwia rozgrzanie. Zapobiega tworzeniu zastojów krwi w żyłach, zmniejsza obrzęki
Żel stosowany systematycznie skutecznie zmniejsza obrzęki, opuchnięcia, uelastycznia i ujędrnia skórę.
Żel skutecznie i szybko zmniejsza uczucie zmęczenia, napięcia i ciężkości nóg. Hesperydyna, wyciągi z kasztanowca i arniki poprawiają ukrwienie, zmniejszają obrzęki, przywracają stopom i nogom komfort. Mentol przyjemnie chłodzi i odświeża.
Wskazania do stosowania:
- Problemy krążenia, opuchnięte dłonie, stopy i nogi.
- Dla osób wykonujących stojącą i siedzącą pracę.
- W podróży i podczas upałów.
- Dla osób mających skłonności do rozszerzonych i pękających naczynek.
                                   
SKŁAD:
Mentol, glukozyd hesperydyny, ekstrakt arniki górskiej, ekstrakt kasztanowca, substancje zmiękczające, nawilżające oraz substancje pomocnicze.
Składniki: aqua, alcohol denat., glycerin, menthol, arnica montana flower extract, aesculus hippocastanum seed extract, carbomer, tea, glucosyl hesperidin, benzyl alcohol, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, c.l. 42090
                                             
MOJE WRAŻENIA:
Opakowanie to standardowy kartonik ze wszystkimi informacjami o produkcie zawierający w sobie ulotkę z informacjami o całej serii kosmetyków oraz tubkę z żelem. Tuba jest wykonana z bardzo miękkiego plastiku oraz stawiana na zakrętce co bardzo ułatwia wydobywanie zawartości aż do samego końca. Dodatkowym jej atutem jest szczelne zamknięcie na klapkę (słychać kliknięcie przy domykaniu) oraz mała waga opakowania dzięki czemu rewelacyjnie spisuje się w transporcie.
Za opakowanie zawierające 75ml żelu w aptekach internetowych i stacjonarnych zapłacić trzeba około 10zł.
                                  
Zapach kosmetyku wynika ze składu i jest po prostu mentolowy z wyczuwalną nutą alkoholu. Żer ma barwę transparentnie niebieską, która po rozprowadzeniu znika. Nie barwi skóry ani nie brudzi ubrań. Jego konsystencja jest żelowa i to dosyć gęsta gdyż w kontakcie z ciepłem ciała nie zamienia się w płyn. Bardzo łatwo i przyjemnie się rozprowadza oraz szybko wchłania nie pozostawiając wyczuwalnej warstwy. Dzięki takiej konsystencji i łatwości wsmarowywania w skórę kosmetyk jest bardzo wydajny.
                              
Co do działania to muszę przyznać, że świetnie wywiązuje się ze złożonych obietnic. Przede wszystkim mocno i długotrwale chłodzi nie powodując niepotrzebnego marznięcia moich wiecznie zimnych stóp. Niweluje uczucie ciężkości, zmęczenia i napięcia oraz likwiduje opuchnięcia. Zmniejsza także odczucie mrowienia, które występuje notorycznie po dużym wysiłku. Po jego zastosowaniu nogi i stopy są zdecydowanie odświeżone i odprężone a skóra przyjemnie gładka w dotyku. Nie wiem jak wygląda jego wpływ na naczynia krwionośne gdyż nie mogłam go zaobserwować gołym okiem.
W kwestii działań ubocznych należy trzymać go, albo ręce nim posmarowane z daleka od oczu gdyż wywołuje ich pieczenie. Nie wiem także czy nadaje się do stosowania na dłonie, gdyż u mnie jego działanie było zbyt silne i lekko piekła mnie po nim skóra.
                            
 OCENA: 5,5/6 
                                     
Podsumowując: Świetny produkt o właściwościach łagodzących i odprężających. Spisuje się rewelacyjnie w kryzysowych chwilach gdy kończyny odmawiają posłuszeństwa wiec chętnie będę do niego wracać jeżeli tylko zaistnieje taka potrzeba.
                                  Produkt dostałam od firmy Acerin na spotkaniu bloggerek jednak nie miało to wpływu na moją ocenę.

18 komentarzy:

  1. mam ale spray, trzeba długo czekać na efekt chłodzenia niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiałaś mi czytać w myślach, bo właśnie szukam takiego kosmetyku i właśnie znalazłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te metnolowe zapchy trochę mnie odrzucają. Póki co w stopy wsmarowuję krem do ciała z Isany i jest bosko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam zapach mentolu więc dla mnie jest świetny :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałby mi się taki produkt :) Tylko trochę odpycha mnie alcohol denat na drugim miejscu w składzie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zmęczone stopy jest świetny. Ja zawsze po jego wchłonięciu nakładam na niego krem nawilżający i nie przejmuję się alkoholem ;)

      Usuń
  6. Przydałby mi się taki "obrońca" obolałych nóg!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby się po całym dniu na nogach. :/
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, po całym dniu na nogach jest idealny :)
      Miło mi :)

      Usuń
  8. Muszę się zaopatrzyć w taki żel :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie widziałam tych kosmetyków w aptekach. Na lato taki żel jak znalazł :) Lubię chłodzące specyfiki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej marki widziałam tylko płyn na odciski ale teraz się zapoznałam z tym żelem i bardzo przypadł mi do gustu. Na upały będzie rewelacyjny :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...