sobota, 27 lipca 2013

Cleanic Box

Wszystko zaczęło się standardowo od niespodziewanego maila od Pani Basi reprezentującej markę Cleanic z propozycją współpracy i jakoś tak samo potoczyło dalej bo produkty tej marki znam i sobie cenię :)
                                    
                                      
Wczoraj dotarła już do mnie współpracowa paczuszka z bardzo apetyczną zawartością, która prezentuje się następująco:
                                       
W skład zestawu weszły:
Patyczki higieniczne do dokładnego oczyszczania 200szt
Płatki kosmetyczne Silk Effect z proteinami jedwabiu 30szt
Waciki towarzyszą mi codziennie a patyczki przy każdym makijażu więc będą idealnym uzupełnieniem mojej codziennej pielęgnacji :)
                                                   
Chusteczki do higieny intymnej z ekstraktem z płatków róży Odświeżające 10szt.
Chusteczki do demakijażu Skóra sucha i wrażliwa Rose Balance Formula 10szt. - Których recenzję mogliście przeczytać już TUTAJ.
Oba te produkty już znam i chętnie sięgnę po kolejne opakowania bo spisują się rewelacyjnie zwłaszcza w kryzysowych sytuacjach ;)
                                   
Chusteczki odświeżające z płynem antybakteryjnym:
- Clean & Chic 15szt.
- Pure & Glamour 15szt.
 Takie chusteczki wchodzą w podstawowe i stałe wyposażenie mojej torebki więc czym prędzej znajdą w niej swoje miejsce bo poprzednie już się kończą.
                                                      
Na koniec przedstawiam Wam produkt stanowiący dla mnie zupełną nowość:
Dezodorant w chusteczce 2 w 1 z jonami srebra:
- Deo FRESH 12szt.
- Deo SOFT 12szt.
Nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z takim produktem ale biorąc pod uwagę panujące upały i pogodowe zapowiedzi stwierdzam, że przydadzą się w torebce jako produkt awaryjny i wspomagający ;)
                                                         
To już wszystko co znalazłam w pudełeczku. Czuję się bardzo zaintrygowana jego zawartością i z przyjemnością ją przetestuję więc już niedługo spodziewajcie się recenzji.

18 komentarzy:

  1. Miałam te różane chusteczki,te niebieskie też i bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie dostać taką paczkę z produktami 'pierwszej potrzeby', a nie tylko kosmetyki i kosmetyki ;) Jak już w końcu dotrę do Rossmanna, to z pewnością wrzucę do koszyka chusteczki antybakteryjne i płatki kosmetyczne :) Cleanic robi dobre jakościowo waciki, baaardzo je lubię, więc z tych jedwabnych również powinnam być zadowolona :) A chusteczki... fakt - potrzebne, ale chyba trochę bardziej ciągnie mnie akurat do tych przez ciekawe wersje zapachowe. I opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! ;)
      Ja waciki najbardziej lubię właśnie Cleanic. Inne się są tak dobre i się rozwarstwiają albo nie chłoną.
      U mnie chusteczki antybakteryjne to podstawa. Jak nie lubię wszelakich żeli dezynfekujących to chusteczki uwielbiam i często używam.

      Usuń
  3. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę, jaka ładna paczkuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem zwłaszcza tych dezodorantów w chusteczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również ale pogoda sprzyja ich testowaniu więc myślę, ze recenzje niedługo się pojawią :)

      Usuń
  6. udanych testów :) ciekawią mnie te chusteczki dezodorantowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby wszystko się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna zawartość :) a i sposób zapakowania bardzo ładny i estetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest nie tylko ładne ale i praktyczne bo pudełeczko zawsze się przyda na jakieś bibeloty ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...