środa, 31 lipca 2013

Ulubieńcy lipca 2013

Lipiec zbliża się do końca więc czas na ulubieńców :) Miałam robić zdjęcia w poniedziałek ale upał mnie pokonał więc pomyślałam sobie, że skoro we wtorek ma być pochmurno to spokojnie to zrobię w plenerze... Pogoda mnie jednak wykiwała i cały dzień padało więc muszą Wam wystarczyć domowe fotki ;)
Zapraszam :)
                                                                   
TWARZ:
                                                                                
Jako, że w tym miesiącu złapałam trochę opalenizny na mojej twarzy królował Chanel Perfection Lumiere 10 Beige. Podkład ten wywołuje we mnie mieszane uczucia jednak kolor idealnie wpasowuje się w odcień w mojej karnacji :)
                                                       
Do rozświetlania okolic oczu służył mi jak zwykle niezawodny Yves Saint Laurent Touche Eclat No 1 natomiast do walki z obficie ostatnio występującymi wulkanami wytoczyłam Paese Korektor Tuszyjący Przebarwienia 103 Beżowy. Oba kosmetyki spisują się rewelacyjnie :)
                                                     
 Kolorków nadawałam sobie za pomocą bronzera Wibo Your Fantasy Puder Prasowany Mozaika 3, który ślicznie cukierkowo pachnie, choć trochę za mocno i zapach utrzymuje się po nałożeniu oraz Avon 24K Podwójny róż do twarzy Golden Glamour. Oba kosmetyki dają bardzo delikatny i odpowiedni na lato efekt, więc krzywdy nimi nie zrobi sobie nawet bladzioch ;)
                                                         
OCZY:
                                                                                   
Po kolorowych szaleństwach czerwca w lipcu królowały stonowane i spokojne szarości z paletek Bourjois Smoku Eyes 12 Gris Lilac oraz Vipera Tri-tone Nr 135. O dziwo obie paletki dają bardzo zbliżony efekt.
                                 
Subtelnego koloru i blasku moim powiekom nadawały pigmenty Catrice LE Cucuba Loose Eyeshadow C03 Salsa Cubana, który jest ślicznym perłowym łososiem oraz Essence Pigments 09 Be my brightsmaid czyli bardzo jasna żółć ze złoto-żółtym silnym połyskiem.
                                        
Na linii wodnej jak zwykle swoje miejsce miała rewelacyjna Catrice LE Hollywood's Fabulous 40'ties Eyebrow Lifter 001 Casablanca Higlight's.
                                             
USTA:
                                                                                    
 Również na ustach nie było krzykliwie bo tym razem sięgałam po  błyszczyki. Począwszy od transparentnego Pat&Rub Lips Nawilżający błyszczyk Pomarańczowy, przez delikatny Virtual Błyszczyk do ust Rock me Baby 146, lekko koloryzujący Quiz Cosmetics SuperGloss Ultimate Lip Shine Nr 34, aż po półprzejrzysty Astor Soft Sensation Liquid Care Lip Gloss 201 Fire.
                                                 
PAZNOKCIE:
                                                                                
Paznokcie tak jak w lipcu odżywiałam Lovely Nail Care Serum wzmacniające z wapniem i witaminą C, które daje niesamowite efekty.
                                                                  
Swoim działaniem zachwyciła mnie również baza Sally Hansen Double Duty Strenghtening Base & Top Coat, która przedłuża trwałość manicure na moich paznokciach aż do 3-4dni, gdzie norma to niespełna 1 dzień...
                                             
Kolorowa emalia, który najczęściej u mnie gościła to Bell Glam Wear glossy colour nail enamel 406, którą zachwycałam sie an blogu w poniedziałek ;)

                                                      
ZAPACH:
                                                                               
W tematyce zapachu zmiany nie duże ;) W chłodniejsze dni królowała woda perfumowana Cacharel Amor Amor Tentation, w cieplejsze Oriflame Amazonia for Her EDT a w nieznośne upały ratowała mnie chłodząca mgiełka Fruttini Lime Mint Cooling Body Spray.
                                                                  
To już wszyscy ulubieńcy, którzy stale towarzyszyli mi w lipcu :)
                                       
A jak ten miesiąc upłynął Wam?
Odkryliście jakichś ulubieńców czy nie?

8 komentarzy:

  1. o prosz moja ulubiona odzywka do paznokci od lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zainteresowała mnie ta chłodząca mgiełka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest niedroga - kosztuje jakieś 15zł i rzeczywiście przyjemnie odświeża w upalne dni a na dodatek ładnie pachnie. Warto wypróbować :)

      Usuń
  3. Podnośnik Catrice :D Też go lubię, do rozświetlania łuku brwiowego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu ja tak obojętnie przeszłam obok tego różu z Avonu? Na tym zdjęciu wygląda fenomenalnie, a ja się do niego jakoś sceptycznie nastawiłam :( Dużo miałaś ulubieńców w lipcu :) Same fajne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia ale mnie od razu zainteresował. Jest świetnym różem i rewelacyjnym rozświetlaczem bez drobinek :)

      Nie wiem jak to się stało ale same się rozmnożyły, zwłaszcza pod koniec miesiąca ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...