wtorek, 19 marca 2019

Avon kredka do brwi - recenzja

Cześć Kochani!
Mam ostatnio dobrą passę i kosmetyki kolorowe kończą mi się regularnie więc muszę się spieszyć z recenzjami, żeby nic nie przegapić ;) Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o kosmetyku do brwi. Już go pokazywałam na instagramie jednak chcę o nim szczegółowo więcej opowiedzieć tutaj.
Zapraszam do dalszego czytania :)
                                 

NAZWA: Avon True Colour Glimmerstick Brow Definer DARK BROWN
WIELKOŚĆ: 0,25g
CENA: 22 zł
DOSTĘPNOŚĆ: konsultantki i strona Avon
                         
Kosmetyk ma formę wykręcanej kredki. Rysik zabezpieczony jest plastikowym zgrabnym opakowaniem z zatyczką. Całość prezentuje się ładnie i elegancko, bo opakowanie jest czarne ze srebrnymi napisami oraz brązowym paskiem, który daje pogląd na to jaki jest kolor wkładu. Nic nie niszczy się w trakcie użytkowania ani nie rysuje a napisy nie ścierają. Niestety nie ma dołączonej spirali do rozczesywania brwi. Strugaczki te z nie ale w sumie nie jest ona potrzebna.

                             
Kredka ma kolor mlecznej czekolady. Potencjalnie bardzo obiecujący, jednak po aplikacji na brwi okazuje się on dosyć ciepły co nie zachwyca. Na szczęście wykończenie jest matowe.
Ja już od dłuższego czasu nie farbuję włosów więc mają naturalny odcień i pojawiają się w nich ciepłe tony jednak ta kredka nadal jest zbyt ruda i muszę się na pracować, żeby podkreślone nią brwi były do przyjęcia.
Kredka ma bardzo woskową formułę dzięki czemu łatwo się nakłada ale niestety ma to też złe strony: bez problemu można z nią przesadzić, przy wyczesywaniu lubi sprawiać kłopoty i się rozmazywać brudząc skórę wokół, a na dodatek jest koszmarnie mało wydajna. Od nowości do zera zużywa się w niespełna miesiąc. Pomimo swojej woskowatości nie utrwala włosków i trzeba to robić za pomocą żelu.
                                           
Podsumowując: Niestety dosyć kłopotliwy w obsłudze kosmetyk o nie ciekawym ciepłym odcieniu. Zużyję do końca ale nie kupię ponownie.
Czy polecam? Nie bardzo nawet jeżeli macie brązowo-rude ciemne włosy i brwi.
                   
Znacie te kredki do brwi? Używacie, lubicie? Podzielcie się swoją opinią.
                 
Do zobaczenia :)
Pa.

8 komentarzy:

  1. Na pewno nie dla mnie. Już sam kolor by mi nie pasował, bo muszę mieć coś w odcieniach grafitu/ciemnej szarości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ten kolor bardzo niewielu osobom będzie pasował :/

      Usuń
  2. O widzisz ja mam 3 odcienie tych kredek i u mnie swietnie spisuja sie do szybkiego makijazu niewymagajacego i utrzymuja sie caly dzien :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale mnie to nie dziwi ;) Byłam wręcz pewna pisząc tę recenzję, ze zaraz znajdzie się ktoś kto je lubi.

      Usuń
  3. Mam tą kredkę i jakoś średnio się u mnie sprawdza. Maluje bardzo nierównomiernie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz gdy mi się kończy też mam podobne wrażenia. Jakbym kredką świecową dla dzieci malowała.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...