sobota, 23 marca 2019

WSPÓŁPRACA: Rozświetlony makijaż oka z marką Faberlic - pierwsze wrażenia

Cześć Kochani!
Oto mam dla Was film z moim pierwszym spotkaniem z marką Faberlic i jej kosmetykami. W ramach współpracy trafiły do mnie dwa zupełnie mi nie znane kosmetyki do makijażu oczu: paleta cieni i tusz. Jeżeli jesteście ciekawi jaki makijaż udało mi się nimi stworzyć i jakie są moje pierwsze wrażenia to zapraszam na film.
Miłego oglądania :)
                           

Wszystko o marce oraz katalogi możecie znaleźć na stronie internetowej FABERLIC POLSKA.
               
Natomiast na facebooku możecie dołączyć do grupy Pani Doroty, u której można zamawiać kosmetyki i zasięgnąć informacji na temat marki:
Faberlic kosmetyki i eko środki do domu - Dorota Banaszek
                     
Do wykonania makijażu użyłam:
Faberlic Paleta cieni do powiek "Uwodzicielska kreacja"
Faberlic Ultraczarny tusz do rzęs "Nieskończona objętość"
                 
Do zobaczenia za tydzień :)
Pa.

6 komentarzy:

  1. Przyznaje ze ciekawie wygladaja te kosmetyki, ostatnio glosno jest o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szturmem wchodzą na rynek ;) Ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Zwłaszcza tuszem bo wypadł w teście lepiej niż Covergirl, który jest sporo droższy.

      Usuń
  2. A ja powiem, że marka mnie do siebie zraziła. Zaproponowali współpracę nie sprawdzając wcześniej mojego bloga czy mediów społecznościowych a tyłek zawracają i już się nie odzywają. No cóż haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadki się zdarzają ;) U mnie nie było problemów z komunikacją.

      Usuń
  3. Kosmetyków Faberlic nie znam, efekt fajny ładny ten makijaż <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...