wtorek, 12 marca 2019

PROJEKT DENKO: zużyj 19 w 2019! - Aktualizacja 01

Cześć Kochani!
Za mną miesiąc z projektem denko więc czas na podsumowania i aktualizacje. Wszystkie kosmetyki, które wybrałam oraz ich stan na dzień oficjalnego rozpoczęcia projektu denko możecie zobaczyć TUTAJ. Jeżeli jesteście ciekawi czy dobrze mi idzie to zapraszam do dalszej części posta :)
                     

Zacznę może od kosmetyków, których nie używałam w ogóle. W całym zestawie znalazły się takie dwa:
                       
                   
1. MAC Cosmetics Studio Fix Fluid SPF15 NC30 - Ten podkład służy mi do przyciemniania innych podkładów bo sam w sobie jest za ciemny. Na razie jednak go nie potrzebuję więc stoi i czeka na wiosenne i letnie miesiące.
2. Bell Glam Wear Glossy Colour Nail Enamel 406 - Na czerwony lakier nie miałam jakoś weny, a na dodatek czarny jest moim priorytetem więc wybór przy malowaniu był oczywisty.
                     
Sporo kosmetyków było też używanych sporadycznie. Oto one:
                     
                           
3. Avon True Colour Glimmerstick Brow Definer DARK BROWN - Kredka brała udział w nagrywaniu serii filmów Capsule Makeup Challenge więc specjalnie trzymałam i używałam ją tylko do tego celu. Na szczęście zakończyłam już cały cykl więc kredka od razu wejdzie do codziennego użytkowania bo chcę się jej jak najszybciej pozbyć.
4. Lancome Tresor Midnight Rose - Na tę chwilę są to moje ukochane perfumy więc nie chcę się ich na siłę szybko pozbywać, dlatego używam ich tylko na większe wyjścia. Poza tym mam jeszcze dużo czasu żeby je skończyć ;)
5. Orly Lacquer DARKEST SHADOW - Ostatnio nie mam weny do malowania paznokci a na dodatek potrzebują one przerwy żeby się zregenerować więc lakier poszedł w ruch tylko kilka razy. Mam nadzieję, że za jakiś czas będzie mi lepiej szło.
6. Sephora Log Lasting Blush 05 ORANGE PUNCHY SUNBAKED - Używałam go regularnie na początku lutego ale potem stwierdziłam, że najlepiej będzie wybrać taki zestaw kosmetyków do makijażu codziennego, żeby znalazło się w nim jak najwięcej rzeczy z projektu denko więc na razie poszedł w odstawkę. Wrócę do niego później.
7. MAC Cosmetics Lipstick Amplified RAMBLAS RED - Czerwonej szminki używam sporadycznie więc sięgnęłam po nią zaledwie kilka razy. Jestem jednak pełna nadziei, że dosyć szybko uda mi się ją zdenerwować bo niewiele zostało.
8. Kryolan Concealer Circle No. 03 - To również kosmetyk, który prał udział w Capsule Makeup Challenge i tylko do nagrywania filmów z projektu go używałam. Dla ułatwienia współpracy z nim połowę zawartości kółka przetopiłam sobie do słoiczka po kremie. Na chwilę obecną priorytetem jest jednak dla mnie zużycie podkładów więc musi jeszcze czekać.
9. Hean Luxury Cashmere Lipstick 704 POSH GIRL - Nie lubię używać wszystkich kosmetyków na raz więc skupiłam się na innych a ta szminka czekała na swoją kolej. Zaprałam się za nią dopiero końcem lutego więc ubytek jest niewielki.
                                       
Czas przejść do kosmetyków, które towarzyszą mi codziennie:
                   
                           
10. Urban Decay 24/7 Glide-On Eyepencil PSYCHEDELIC SISTER - Choć nie jest to mój ulubiony kolor to jednak staram się sięgać po nią praktycznie codziennie. Szybko jej ubywa więc niedługo powinnam się z nią pożegnać.
11. Inglot AMC Cream Blush 84 - Moje kolejne podejście do różu w kremie, które skończyło się tym, że leżał jako wyrzut sumienia w szufladce. Tym razem wzięłam się za niego tak od serca i używam na co dzień. Ubywa go całkiem szybko przy aplikacji pędzlem.
12. Bare Minerals Gen Nude Matte Liquid Lip Color SMOOCH - Bardzo nie mój kolor ale się zawzięłam i używam codziennie w duecie z inną szminką. Dosyć wolno ale jednak z dnia na dzień go ubywa. Mam nadzieję, że wkrótce uda mi się go zużyć.
13. Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup 1N1 IVORY NUDE - Sam w sobie był dla mnie zbyt jasny więc podkręcam jego kolor podkładem MAC. Używam go codziennie, więc ubytek jest znaczny jednak jeszcze sporo czasu upłynie zanim się skończy bo jest bardzo wydajny.
14. Anastasia Beverly Hills Contour Cream Kit LIGHT - Chciało mi się konturowania na mokro ale zawsze byłam do tego zbyt leniwa. Projekt denko zmobilizował mnie do codziennego konturowania więc z dnia na dzień nabieram wprawy a kosmetyków ubywa.
15. Ardell Brow Defining Palette MEDIUM - Moja codzienna paleta do brwi. Używałam jej przy każdym makijażu, poza tymi z Capsule Makeup Challenge. Teraz jednak pójdzie w odstawkę bo chcę jak najszybciej zużyć kredkę do brwi Avon.
                   
Na koniec to co najważniejsze i cieszy najbardziej, czyli zużycia:
                       
                 
16. Inglot Cień do powiek Rainbow 116 R
17. Sephora Outrageous Plump Effect Lipgloss 02 XXL NUDE
18. Avon Viva La Vita
19. Bare Minerals Shadow Quickie Cream Eyeshadow Stick PEWTER
Jestem ogromnie zadowolona z tak obfitych zużyć i mam nadzieję, że w kolejnych miesiącach będzie mi szło równie dobrze. Trzymajcie kciuki.
                       
Czas na podsumowanie ubytków i ich wizualizację:
                         
                       
Jak widzicie idzie mi całkiem dobrze nawet w przypadku kosmetyków używanych sporadycznie. Mam nadzieję, że w marcu będzie mi szło równie dobrze jak w lutym i poza sporymi ubytkami będę się mogła na koniec miesiąca pochwalić też kilkoma denkami.
Trzymajcie kciuki i napiszcie mi w komentarzach jak Wam idzie zużywanie kosmetyków kolorowych.
                         
Do zobaczenia :)
Pa.

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za udane denkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana idziesz jak burza z tym denkowaniem kolorowki, ja chyba zbyt lubie roznorodnosc dlatego szczerze nie wyobrazam sobie jakbym miala uzywac ciagle tych samych kosmetykow hahahahaha, szczerze Cie podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię różnorodność dlatego staram się zużyć trochę kosmetyków żeby zrobić miejsce na nowe bo już do mnie lecą ;)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe denko :) Nie lubię zużywać czegoś na siłę, wolałabym komuś oddać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zużywam nic na siłę bo nikt mnie do tego nie zmusza ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...