piątek, 5 października 2012

Na poprawę humoru...

Ostatnio stwierdziłam, że stanowczo za mało pokazuję Wam lakierów do paznokci więc postaram sie to nadrobić;)
 
EDITT Kosmetics
nailwear
Nail Polish
Pomarańczowy
Zdjęcia oczywiście powiększą się po kliknięciu;)
  
 Jedna warstwa lakieru.
 
Dwie warstwy lakieru.
  
 Trzy warstwy lakieru.
 
KOLOR: Jak widać na zdjęciach piękny, energetyczny pomarańcz, który poprawia mi humor nawet w najgorsze dni;)
WYKOŃCZENIE: Żelowy frost.
TRWAŁOŚĆ: Dla mnie typowa: 1dzień. Po tym czasie lakier łuszczy się z paznokci jakby miał pod spodem bazę peel-of więc nie ma problemów ze zmywaniem;)
KONSYSTENCJA: Rzadka ale nie za bardzo, płynna, lejąca. Łatwo się rozprowadza i nie rozlewa się po skórkach ani tam gdzie nie potrzeba. Wysychanie zależy od ilości warstw: jedna schnie wręcz błyskawicznie, dwie trochę dłużej a dla trzech trzeba już zarezerwować sporo czasu.
KRYCIE: Do pełnego krycia potrzeba by chyba 5 warstw ale tak na prawdę efekt można stopniować. Jedna warstwa daje bardzo ładny, delikatny i subtelny efekt, przy dwóch kolor jest trochę mocniejszy a trzy dają już mocną jarzącą po oczach pomarańczę chociaż biała końcówka paznokcia nadal jest widoczna. Ja najbardziej lubię efekt jaki dają 3 warstwy lakieru.
WYDAJNOŚĆ: Dobra ale po każdym malowaniu ubytek jest widoczny.
SKUTKI UBOCZNE: Brak - nie smuży i nie sprawia żadnych kłopotów.
OPAKOWANIE: Duża, przezroczysta, szklana, spłaszczona buteleczka o kształcie walca z grafitową, wąską i długą nakrętką o lustrzanym połysku, którą bardzo dobrze trzyma się w dłoni.
PĘDZELEK: Średniej długości, wąski i odpowiednio miękki pędzelek sprawia, że nakładanie lakieru to sama przyjemność. Bez najmniejszego problemu 3 pociągnięciami pędzelka pokrywamy paznokieć nieskazitelną warstwą lakieru.
POJEMNOŚĆ: Ogromna - 16ml.
DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie, sklepy z lakierami, internet.
CENA: Około 5zł.
 OCENA: 4/6
  
Nie wiem co mnie napadło, że sięgnęłam po ten lakier ale jestem z niego niesamowicie zadowolona. Pięknie się prezentuje latem na paznokciach poprawiając koloryt skóry i niezawodnie poprawia mi humor za każdym razem gdy mam go na sobie.

15 komentarzy:

  1. Średnio mi się podoba ten kolor.
    Lubię kolor pomarańczowy, ale w sezonie jesienno-zimowym preferuję bardziej zgaszony jego odcień.
    Wykończenie lakiery również do mnie nie trafia.
    Wiadomo, kwestia upodobań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle nie lubię pomarańczowego na sobie i zupełnie nie wiem co się stało, że ten lakier mi się spodobał.
      Ten kolor dla mnie jest absolutnie letni. Od jesieni do wiosny w ogóle go nie noszę.

      Usuń
  2. Jak dla mnie trochę za słabe krycie i tym samym kolor mi się nie podoba, bo nie wyobrażam sobie nakładania 5 warstw ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za lakierami kryjącymi tak na 100% więc dla mnie to jest zaleta;)

      Usuń
  3. Po 3 warstwach efekt jest rzeczywiście ładny. Ja jednak nie mam cierpliwości do lakierów, które potrzebują 3 warstw- dwie warstwy to maksimum moich możliwości. A i tak czasem przy dwóch warstwach nie mogę się doczekać, kiedy wyschną i przez głupotę i pośpiech sobie zepsuję manicure :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię takich lakierów ale ten ma fory bo mi poprawia humor;)
      Lakiery powinny wysychać tak na 100% w maksimum 5minut;)

      Usuń
  4. 3 warstwy i widać końcówkę paznokcia? Nie dla mnie w takim razie :) Ale kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 warstwy dobrze wyglądają, ale nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie 3 warstwy wyglądają najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po trzech warstwach rzeczywiście ładny, podoba mi się:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziwny ten kolorek :P ale po trzech warstwach nawet fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...