czwartek, 4 października 2012

Zakupowe podsumowanie: II połowa września 2012

Tym razem się pilnowałam i w przeciwieństwie do I połowy miesiąca KLIK ograniczyłam zakupy do minimum.
Z resztą zobaczcie sami:
 Będąc u mamy nie wytrzymałam i kupiłam ostatnio butelkę z rozsądną datą ważności
Ziaja Tin Tin Żel Oczyszczający Antybakteryjny cera trądzikowa i przetłuszczająca się - Cena 8,20zł. Tak jak pisałam ostatnio - jakiś geniusz zarządził wycofanie tej serii więc to już na prawdę ostatni egzemplarz:(
30-go września jadąc na Spotkanie przy Kawie skusiłam się na Rossmannowskie promocje na marki własne i w moje łapki wpadły:
Alterra Szampon nadający połysk Morela i Pszenica do włosów pozbawionych blasku i łamliwych
oraz
Alterra Szampon dodający objętości Papaja i Bambus do włosów delikatnych i pozbawionych witalności.
Każdy z nich za 6,99zł. Oprócz nich kupiłam też szczoteczkę do zębów (mam zamiar wypróbować domowe wybielanie) za 1,99zł.

To by było na tyle:)
Na zakupy z drugiej połowy miesiąca wydałam 24,17zł.
Podsumowując cały miesiąc wydałam 211,25zł - Mniej więcej tyle co każdego miesiąca - widać tak wygląda moje comiesięczne zapotrzebowanie finansowe na kosmetyki;)

A jak tam Wasze wrześniowe zakupy? ;)

23 komentarze:

  1. Kusza mnie szampony z alterry, póki co jednak, nie kupiłam żadnego. Lubię bardzo maseczkę nawilżajaca z tej firmy. Bardzo dobrze się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory miałam 2 może 3 kosmetyki z Alterry i z nich najbardziej przypadł mi do gustu właśnie szampon. Obiecałam sobie, że teraz będę je kupowała regularnie:)

      Usuń
  2. Też kupiłam ten szampon dodający objętości i wiele innych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam szampony a reszta mi gdzies umknęła. Na szczęście jutro jadę do Krakowa to coś jeszcze dokupię:)

      Usuń
  3. Chyba w koncu skusze się na te szmpony z Alterry :P
    I gratuluje takiej wytrwałości w postanowieniu ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować zwłaszcza teraz gdy są w promocji.
      Jeszcze nie ma co mówić o wytrwałości. Zobaczymy co będzie dalej;)

      Usuń
  4. ja również skusiłam się na szampon z Alterry Morela i Pszenica ale kupiłam go przed aktualną promocją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak ja nie lubię takich sytuacji jak coś kupię a potem jest w promocji....

      Usuń
  5. Może spróbuj czegoś z serii antybakteryjnej Ziaja Med? Nie porównywałam składów, pewnie nie są identyczne, ale ponoć ten żel z Ziaja Med jest również bardzo dobry, i to bez SLS :) Może Ziaja uznała, że nie chcą mieć dwóch serii antybakteryjnych? Albo po prostu odświeżają tą serię i za jakiś czas pojawi się w zmienionym opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację:) W takim razie muszę się przyjrzeć serii Med.

      Usuń
  6. Ja ostatnio prawie nic nei wydaje na kosmetyki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie powinnam ale zaraz coś mi się wymyśli i pragnę tego z całego serca;)

      Usuń
  7. Ja w Rossmanie straciłam głowę i kupiłam sporo więcej niż TY:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w domu całą masę kosmetyków więc nie miałam potrzeby kupować więcej.

      Usuń
  8. Bardzo lubię ten szampon z morelą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć:) W takim razie nie powinnam być zawiedziona;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. To musisz go zacząć na gwałt poszukiwać albo dać sobie spokój bo wycofują tę serię...

      Usuń
  10. Jak zużyje swoje zapasy, to zamierzam kupić, któryś szampon z Alterry, kuszą !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przypadły do gustu więc może Tobie też się spodobają;)

      Usuń
  11. Ja nie potrafię aż tak dokładnie siebie kontrolować- nawet nie chcę- wolę nie obciążać się potem wyrzutami sumienia, że za dużo wydaję xD Zwłaszcza, że we wrześniu na kosmetyki poszło u mnie naprawdę sporo- we Włoszech poszalałam trochę z zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...