piątek, 12 października 2012

Zapachowo poraz pierwszy;)

Jakiś czas temu wpadłam na pomysł, żeby pokazać Wam czym pachnę. Spotkał się on z dużym entuzjazmem z Waszej strony więc czas się wywiązać z obietnicy.
Nie będą to jakieś super zaawansowane analizy i opisy zapachów - po takie bajery to do Mistrzyni Sabath. Ja ograniczę się tylko do pokazania Wam tego co kryją moje szafki i krótkich komentarzy.
Dzisiaj w ramach wstępu i na rozgrzewkę pokażę Wam próbki, których całkiem sporo mi się uzbierało a ze zużywaniem jest już trochę gorzej;)

Próbki mieszkają sobie ułożone w plastikowym pudełeczku po ciastkach i na pierwszy rzut oka prezentują się tak:
Sporo tego, prawda? W sumie 23 sztuki;)
Nie martwcie się zaraz sobie wszystko obejrzycie dokładniej;)
Zdjęcia oczywiście można sobie powiększyć przez kliknięcie.
   
 Po rozłożeniu całość prezentuje się tak:
 Opisy zacznę od pierwszego u góry po lewej a później będziecie wiedzieć co i jak bo da się odczytać nazwy;)
  
Na wstępie dla nieobznajmionych mały słowniczzek:
EDP - Eau de Parfum - Woda Perfumowana
EDT - Eau de Toilette - Woda Toaletowa
 
LANCOME
Tresor
Midnight Rose
EDP
3 sztuki
Obłędnie pachnie czarnymi porzeczkami więc ja jako niesamowita fanka porzeczek nie mogłam mu się oprzeć. Niestety zapach jest dla mnie zbyt słodki i na dłuższą metę nie do zniesienia więc nie kupno pełnowymiarowego opakowania byłoby bez sensu ale te próbki z przyjemnością sobie zużyję;)
Obecnie jedną już używam psikając sobie raz na jakiś czas dla poprawy humoru;)
 
ESCADA
Especially
Escada
EDP
1 sztuka
Kwiatki, kwiatki, kwiatki i słodycz. Nie jestem fanką Escad ale ta jest w miarę przyjemna.
 
CALVIN KLEIN
Euphoria
EDP
2 sztuki
Klasyk: najstarsza i jednocześnie jedna z najładniejszych (według mnie) wersji. Na razie nie czuję się na siłach żeby ją nosić ale myślę, że zimą po nią sięgnę.
 
DIESEL
Loverdose
EDP
1 sztuka
Zupełnie inny od wszystkich poprzednich Diesli. Zdecydowanie zbyt słodki i nie w moim typie. Może jednak kiedyś gust mi się zmieni...
 
GIVENCHY
Ange ou Demon
LeSecret
Elixir
EDP Intense
1 sztuka
Najnowsza wersja tego zapachu ale średnio udana (chociaż bardziej niż ta czarna). W zimie pewnie po nią sięgnę.
 
AVON
Little Red Dress
EDP
1 sztuka
Najmłodsza siostra jednego z moich ulubionych zapachów. jeszcze nie próbowałam bo po doznaniach z białą sukienką się obawiam ale pewnie kiedyś się skuszę;)
 
CACHAREL
Amor Amor
EDT
1 sztuka
Szczerze mówiąc już nie pamiętam jak to pachnie ale na pewno słodko...
 
KENZO
Flower Tag
EDT
1 sztuka
Kolejny słodziak w moim zbiorze... Dobrze, że kwiatowy a nie cukierkowy to jest szansa, ze będzie się przyjemnie nosił...
  
AVON
U by Ungaro
EDP
1 sztuka
Dziwnie znajomy,  jakby trochę męski (nie jest to unisex) ale przyjemny. Będzie się dobrze nosił;)
  
YVES ROCHER
Comme Une Evidence
L'eau
EDT
1 sztuka
Mniemam, że to kwiatowy delikatniak. Nie wiem dlaczego, go jeszcze nie zużyłam... ;)
 
BLUMARINE
Bellissima
Acqua di Primavera
EDT
1 sztuka
Bardzo delikatny, wiosenny kwiatowo - proszkowy (w sensie proszku do prania) zapach. Krzywdy nie zrobi i migreny nie wywoła... ;)
  
GUERLAIN
Idylle
EDP
1 sztuka
Niesamowicie kwiatowy, hipnotyzujący i elegancki zapach. Nie jest moim ideałem ale uważam, ze jest piękny. Zużyję go na specjalną okazję;)
  
CHLOE
EDP
1 sztuka
Zapach niezwykły ale raczej nie w moim typie. Na pewno jednak kiedyś go wypróbuję. Może użyty w odpowiednim momencie okaże się, że to coś dla mnie...
  
VERSACE
Crystal Noir
EDT
2 sztuki
Crystal może i tak ale Noir to ja tam nigdzie nie czuję. Jest to taki trochę cięższy z lekkich kwiatowych zapachów (o ile mogę coś takiego powiedzieć). Migreny na pewno nie wywoła;)
  
AVON
Spotlight
EDT
1 sztuka
Nie wąchałam i nie znam ale znając Avon pewnie przypadnie mi do gustu;)
  
DIOR
J'adore
EDT
1 szuka
Delikatny,kwiatowy, piękny. Również czeka na specjalną okazję;)
  
CALVIN KLEIN
Beauty
EDP
1 sztuka
Kolejny piękny i elegancki klasyk. Będę go nosiła z przyjemnością;)
  
GIORGIO ARMANI
Acqua di Gioia
EDP
1 sztuka
Świeży ale nie owocowy zapach. Bardzo uniwersalny. Czeka na odpowiednia okazję;)
    
MOSCHINO
I Love
EDT
1 sztuka
Przyjemny cytrynowy świeżaczek:) W sam raz na wakacyjną imprezę;)
   
To by było na tyle:)
W kolejnym poście pokażę Wam zapachy, które mieszkają w mojej szufladzie z zapasami i czekają na swoją wielką premierę;)
Znacie, któryś z tych zapachów? Lubicie?

12 komentarzy:

  1. z tych wszystkich znam tylko Lancomiaka i Idylle :) reszta znana ze słyszenia i widzenia.. ale mój nos ich jakoś zlokalizować nie potrafi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam wcale nie masz tego tak dużo :D ja mam co najmniej! 2 tyle
    cześć mam z tych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wydrukuję sobie Twoją notkę i pójdę do Sephory obwąchiwać opisane przez Ciebie zapachy :P Ja wciąż szukam idealnych perfum dla mnie i jak dotąd nie znalazłam... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez niestety nie znalazłam:( Mam 3, które są "prawie" dobre ale jednak nie są idealne:(
      Będą jeszcze 2 notki o zapachach więc śmiało możesz zaczynać obwąchiwanie;)

      Usuń
  4. Ale tego uzbierałaś. Ja mam kilka próbek perfum ale ty pobilaś rekord w chomikowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mam problemy z ich zużywaniem... Nawet jak jakiś zapach bardzo chcę wypróbować i uda mi się go zdobyć to później jakoś nie mogę się za niego zabrać.

      Usuń
    2. Włóż to torebki :) Mi tak jest łatwiej zużywać próbki :)

      Usuń
    3. Mam w niej roletkę z Avonu i próbkę Lancome i jakoś nic to nie daje:( Może to by pomogło gdybym na wyjazdy zamiast pełnowymiarowych opakowań zabierała tylko próbki ale ciągle o nich zapominam... ;)

      Usuń
  5. Amor Amor i J'adore bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też uwiódł J'adore i to tak bardzo, że aż szkoda mi go używać >puka się w głowę ze świadomością własnej głupoty< ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...