niedziela, 28 października 2012

Wieczorowy makijaż inspirowany latem...

Jedno ze staroci, które gdzieś się kiedyś zapodziało ale już go znalazłam więc publikuję:)
Zdjęcia oczywiście można powiększyć przez kliknięcie.
Miłego oglądania:)
                            
              
Mam nadzieję, że Wam się podobało:)
                      
Jeżeli chcielibyście abym zrecenzowała jakiś kosmetyk, który wystąpił w tym lub innym makijażu a nie ma go jeszcze na blogu lub macie pomysł na makijaż, ewentualnie gdzieś jakiś wypatrzyliście i chcielibyście go zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie śmiało najlepiej dodając linki, zdjęcia lub opisy a ja postaram się go zrealizować.

14 komentarzy:

  1. U mnie zima za oknem, a u Ciebie na blogu lato- to lubię! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu lato ale na facebooku już zima;) Wrzuciłam z rana zdjęcia jak u mnie zima wygląda ;)

      Usuń
  2. ładne oczka :) co to za cienie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety nie pamiętam dokładnie bo ten makijaż powstał ponad rok temu.
      Z tego co się dopatrzyłam to widzę tam matowy pomarańcz z Eveline 3D Soft Matt Effect nr 169 i chyba dwa najciemniejsze cienie z paletki VOLLARE Cosmetics Tercet 44 ale tego nie jestem pewna na 100%.

      Usuń
  3. Fajny letni makijaż ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. A dla mnie wygląda to jak jesienny liść :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...