niedziela, 16 września 2012

Zakupowe podsumowanie : I połowa września 2012 :)

Biorąc pod uwagę moje postanowienia z sierpnia we wrześniu przy zakupach kierowałam się Wish Listą. Znowu trochę rzeczy mi przybyło więc zapraszam do oglądania;)

Pierwsze zakupy miały miejsce w Bochni 6-go września.
Najpierw udałam się do Galerii Rondo i tam w Tesco zakupiłam nowe domki dla moich kosmetyków:
 Po lewej Kosz S Czysty - 2,49zł za sztukę. Zakupiłam 5sztuk.
Po prawej Kosz M Czysty - 3,99zł za sztukę. Zakupiłam 5sztuk.

Z Tesco udałam się do Rossmanna aby uzupełnić kosmetyczne zasoby:
 
Lilibe Płatki kosmetyczne 70szt - Cena 2,79zł. Tłumaczyć chyba nie trzeba bo wiadomo, ze to rzecz niezbędna.
Original Source Seasonal Edition Spearmint Shower
 Original Source Seasonal Edition British Strawberry Shower
Cena 8,99zł. Oba żele pochodzą z mojej Wish List. To moje pierwsze kosmetyki OS i nie kupiłabym ich teraz gdyby nie to, że pochodzą z edycji limitowanej i nie wiem jak długo jeszcze będą dostępne.
 
Następnie udałam się do Pepco w poszukiwaniu mniejszych koszyczków i tam w moje rączki wpadły:
 Koszyk "odwróć i postaw" - 1,29zł za sztukę. Zakupiłam 6 sztuk.
Rimmel Kredka do Powiek Eyeful w odcieniu 700 Flaut - Cena 7,99zł. Skutek uboczny przebywania w Pepco. Zobaczyłam ją pierwszy raz i nie mogłam się oprzeć. Na razie jeszcze nie testowałam.

Po zakupach w Galerii udałam się w kierunku Rynku i po drodze odwiedziłam dwie apteki. W nich również poczyniłam małe zakupy:
 Olej Rycynowy 30g - Cena 1,60zł. Już od jakiegoś czasu chodził za mną pomysł zakupienia jakiegoś specyfiku do rzęs i tym razem padło na olejek. Codziennie wieczorem nakładam go patyczkiem kosmetycznym na rzęsy oraz powieki przy rzęsach i mam wrażenie, że już po tak krótkim stosowaniu moje rzęsy się wzmocniły i wydłużyły. Od czasu pierwszego użycia nie wypadła mi też ani jedna rzęsa. Zobaczymy jak się sprawdzi na dłuższą metę.
Pirolam Szampon - Cena 19.98zł. Kosmetyk z mojej Wish List. Już od dłuższego czasu walczę z łupieżem, który sama sobie zafundowałam nieodpowiednią pielęgnacją i chociaż jest już dużo lepiej to nadal nie jest idealnie. Mam nadzieję, że ten specyfik rozwiąże mój problem.

 Po aptekach zrobiłam rundkę po sklepach zielarskich oraz niesieciowych drogeriach i tam zakupiłam:
 Ziaja Tin Tin Żel Oczyszczający Antybakteryjny cera trądzikowa i przetłuszczająca się - Cena 9,40zł. Jest to kolejna pozycja z mojej Wish Listy. Musiałam się mocno naszukać aby dostać ten jeden egzemplarz bo okazało się, że ku mojej wielkiej rozpaczy seria ta jest wycofywana. Co prawda znalazłam jeszcze miejsca gdzie można kupić te żele ale biorąc pod uwagę moje zapasy stwierdziłam, że nie ma sensu kupować więcej.
FA Sport Double Power Anti-perspirant - Cena w promocji 6,99zł. Wiadomo - rzecz niezbędna. Obecnie stanowi mój jedyny zapas i czeka na swoją kolej:) Mam nadzieję, że się sprawdzi.

Kolejny raz wybrałam się do Bochni 11-go września i przy okazji nawiedziłam Naturę oraz aptekę kupując przy okazji:
Catrice Eyebrow Set - Cena 15,99zł. Jest to mój pierwszy kosmetyk tego typu bo stwierdziłam, że już najwyższy czas po coś takiego sięgnąć. Wahałam się między tym a zestawem Essence i w sumie nie wiem co zadecydowało. Ten wydał mi się porządniejszy i ciemniejszy ale teraz w sumie wydaje mi się, że kolory są identyczne.
KOBO professional Ideal Cover Make Up w odcieniu 405 SUNTANNED - Cena w promocji 11,99zł. Podejrzałam na jednym z blogów, że nadaje się do konturowania więc postanowiłam wypróbować;)
Octenisept 50ml - Cena 23,94. Niestety Skinspet jest nie do kupienia więc postanowiłam go zastąpić tym specyfikiem. Posłuży mi do odkażania kosmetyków.

13-go września byłam w Krakowie i tam również przybyło mi kilka kosmetyków:
EVA Natura Herbal Garden Tonik do Twarzy Pielęgnacyjny - Cena w promocji 7,49zł. Po przeszukaniu kilkunastu sklepów w bezskutecznym poszukiwaniu toników Ziaji Tin Tin sięgnęłam w Rossmannie po ten preparat jako zastępstwo.
Ziaja Tin Tin Tonik Antybakteryjny cera trądzikowa i przetłuszczająca się - Cena 5,20zł za sztukę. Kolejny kosmetyk z Wish Listy. Zrezygnowana zajrzałam do ostatniej apteki, którą mijałam  po drodze do koleżanki i ku swojemu zdumieniu znalazłam jeszcze ostatnie buteleczki mojego ukochanego kosmetyku a myślałam że już nie dane mi będzie go kupić. Oczywiście wykupiłam cały zapas;)
Te 4 toniki stanowią mój całkowity zapas tych kosmetyków jaki posiadam więc nie ma obaw, zdążę je zużyć zanim się przeterminują;)
Mememe Goddess Rocks - Cena 5zł za 2 kamyczki. To cudeńko odkupiłam od Red Lipstick na wypróbowanie. Po długich przemyśleniach stwierdziłam, ze tyle mi wystarczy a po dokładnym ich obejrzeniu i tak stwierdziłam, ze wystarczą mi pewnie na milion lat;)
Bourjois Pressed Powder w odcieniu Pastel Teint - Prezent od koleżanki. Tester. Puder brązujący ze złotymi drobinkami. Myślę, ze nie będzie leżał bezczynnie.
Bourjois Cohl & Contour Eyeliner pencil 03 Brun expressif - Również prezent od koleżanki i również tester. Ma piękny kolor i zawiera rozświetlające drobinki. Myślę, że się polubimy.

To by było na tyle co mam Wam do pokazania. Oprócz tego zakupiłam jeszcze szczoteczki i pasty do zębów, kosmetyki dla mojego lubego oraz inne środki higieniczne niezbędne każdej kobiecie ale to już sobie darowałam bo tak czy siak musiałam je kupić.

Podsumowując wydatki:
Akcesoria: 40,14zł
Kosmetyki: 146,94zł
Razem: 187,08zł

No poszalałam bardzo ale w tym miesiącu nie planuję już nic kupować. Z resztą poza kilkoma maleńkimi koszyczkami, których nigdzie nie mogę znaleźć nic mi więcej nie trzeba;)

23 komentarze:

  1. ale się w ziaję obkupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jakiś "geniusz" wpadł na super pomysł, żeby wycofać taką rewelacyjną serię:(

      Usuń
  2. Masz zamiar używać Octeniseptu do dezynfekcji pędzli i kosmetyków? :) Nie wiem czy to jest najlepszy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po dłuższym zastanowieniu stwierdzam, że jednak nic nie stoi na przeszkodzie ;) Sprawdź sobie tylko wcześniej na jakimś mniej używanym pędzlu czy Ci nie oblepia włosków i czy na kosmetykach nie zostawia takiej hm... lepiącej warstwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A Skinsept można kupić na Allegro w dużych pojemnościach :) Za prawie 400 mililitrów zapłacisz około 25 zł ;) I przepraszam za ten natłok moich komentarzy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz nie sprawdziłam tego bo myślałam, że skoro jest niedostępny w aptekach i nawet zamówić się go nie da to po prostu jest chwilowo niedostępny.
      Nic nie szkodzi;)

      Usuń
  5. Ten tonik z Evy jest boski :)
    Mam go od kilku dni i już wielbię ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to dobrze:) Mam nadzieję, że będzie godnym zastępstwem dla Ziajki.

      Usuń
  6. Muszę koniecznie wypróbować te żele z Rossmana bo już je widziałam na wielu blogach ;))

    U mnie zapowiedź nowości od Sleeka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo mną kierowało. Teraz są w promocji po 5,99zł więc warto się skusić;)

      Usuń
  7. Ja do dezynfekcji używam płynu dezynfekcji dla lekarzy, np. Skinman.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy :) muszę kupić ten zestaw Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go wypróbowałam i jest bardzo dobry ale wydaje mi się, że ten z Essence ma dokładnie te same cienie tylko inne opakowanie i niższą cenę.

      Usuń
  9. A czy ja mogę prosić o więcej zdjęć Catrice Eyebrow Set? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście:) Postaram się coś o nim napisać w tym albo w przyszłym tygodniu w zależności jak będę miała czas.

      Usuń
  10. O, MeMeMe! Nie mogę się doczekać, kiedy ja moje pomacam ;)
    Bardzo fajne zakupy zrobiłaś!
    Życzę powodzenia w walce z łupieżem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze troszkę sobie poczekasz:)
      Dziękuję, przyda się;)

      Usuń
  11. też mam te żele.. od niedawna używam miętowego i w sumie myślałam, że będzie gęstszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie mam jakichś oczekiwań wobec nich. Zobaczymy czym się wykażą;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...