sobota, 1 września 2012

Zakupowe podsumowanie : II połowa sierpnia 2012

O moim moralnym i finansowym upadku z początku miesiąca mogliście przeczytać TUTAJ dlatego trochę się otrząsnęłam i później zakupy były już mniejsze. Postanowiłam się także ogarnąć i urzeczywistniłam moją WISH LISTę, coby móc się nią sugerować przy kolejnych zakupach i nie kupować bez sensu co mi w oko wpadnie, a potem żałować, że dalej nie mam tego czy tamtego... Co prawda nie jest to jeszcze wersja ostateczna bo pewnie o wielu produktach zapomniałam ale mniej więcej wszystko wiadomo;)

Teraz jednak przejdźmy do przyjemności;)
W przeciągu ostatnich 16-tu dni w moje rączki wpadły:

1. Oriflame Szampon z Pszenicą i Kokosem do Włosów Suchych i Zniszczonych - 8,90zł
2. Oriflame Krem na Noc z Organicznymi Ekstraktami z Jagód Acai i Granatu - 12,90zł
3. Oriflame Olejek na Gorąco z Pszenicą i Kokosem do Włosów Suchych i Zniszczonych - 3,90zł
4. Oriflame Liptastic Gold Star - gratis do zakupów;)

W sumie te zakupy kosztowały mnie 25,70

Niby wszystko ładnie, pięknie i każdy jeden z kupionych przeze mnie kosmetyków jest mi potrzebny ale zakupy były nie przemyślane i robione pod wpływem impulsu. Wszystkie te kosmetyki mógłby być pozycjami z mojej wish listy a tak to znowu się oddaliłam od jej zrealizowania:(
Trzymajcie za mnie kciuki przy kolejnych zakupach;)


Podsumowując cały miesiąc wydałam 213,05zł.
Znowu poszalałam i wydałam masę kasy ale za to stałam się szczęśliwą posiadaczką aż czterech paletek Sleek:)

A jak tam Wasze sierpniowe zakupy? ;)

15 komentarzy:

  1. hmm nie wiem ale mało b oszczędzam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja praktycznie nie kupiłam w tym mcu nic
    nie wiem jak to zrobiłam, ale chcę zużyć zapasy jak mogę najlepiej

    Oriflame kokos - uwielbiam
    i ten krem też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Ja chyba jakoś wyjątkowo nie poszalałam. No może z wyjątkiem zakupów z Niemiec, ale one jeszcze do mnie nie doszły i nawet nie są jeszcze zapłacone ;) Straciłam już rachubę, ile tego nakupiłam i co w ogóle w tym miesiącu zapełniło moje kosmetyczne kąty, bo część rzeczy mam tu, część u siebie w domu. Takie pomieszanie z poplątaniem :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, jak to zrobiłam, ale na zakupach kosmetycznych byłam w sierpniu tylko raz :) Tuż przed urlopem! I to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo wydałaś :P choć druga połowa miesiąca oszczędna :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ho ho sporo kasy w tym miesiącu wydałaś ale jak szaleć to szaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To we wrześniu oszczędzanie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co miesiąc tak sobie obiecuję i guzik z tego wychodzi. Jeszcze teraz Sleek wypuszcza 2 nowe bardzo ładne paletki i jak się okażą matowe to pewnie je kupię.

      Usuń
    2. Właśnie słyszałam o tych nowych paletkach ;D Ja też sobie co miesiąc powtarzam "będę oszczędzać" i to różnie mi wychodzi- zależy ile i jakie sklepy zwiedzam ;D

      Usuń
    3. To ja nie mam problemu ze sklepami (co widać) za to coraz gorzej jest z zakupami prze internet bo kusi coraz więcej rzeczy;)

      Usuń
  9. Fajne zakupy, jestem ciekawa tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szamponu z Ori jeszcze nie miałam, ciekawe jak się spisze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...