piątek, 28 września 2012

Beach walk

Bardzo stary makijaż odgrzebany na dysku.
Zrobiłam go dawno, dawno temu na konkurs;)
Zdjęcia oczywiście można powiększyć przez kliknięcie.
Miłego oglądania:)



Mam nadzieję, że Wam się podobało:)

Jeżeli chcielibyście abym zrecenzowała jakiś kosmetyk, który wystąpił w tym lub innym makijażu a nie ma go jeszcze na blogu lub macie pomysł na makijaż, ewentualnie gdzieś jakiś wypatrzyliście i chcielibyście go zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie śmiało najlepiej dodając linki, zdjęcia lub opisy a ja postaram się go zrealizować.

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Ci w takich wakacyjnych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zapragnęłam spaceru brzegiem morza..

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż bardzo mi się podoba i jak Ci włosy urosły :) W szoku jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się:)
      To jest bardzo stary makijaż, jeszcze z zeszłego roku zanim obcięłam włosy;)

      Usuń
    2. Ja też miałam pisać, że Ci włosy urosły :D piękny makijaż i widzę zmiany na blogu :)

      Usuń
    3. Dziękuję:)
      Po prawdzie to urosły i już je raz podcinałam po spotkaniu a teraz znowu by je pasowało podciąć bo nie znają umiaru w rośnięciu;)
      Tak, zmiany nastąpiły bo tamta wersja już mi się znudziła i stwierdziłam, że trzeba bardziej dopasować bloga do moich obecnych upodobań;)

      Usuń
  4. ładnie :) rozcierałaś ze sobą cienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale tylko odrobinę bo nie chciałam żeby się zrobiły zielone. Poza tym chciałam zachować granicę między plażą a morzem;)

      Usuń
    2. aaaa... ale fajne by było takie przejście :D

      Usuń
    3. Może i tak ale zamysł był inny więc już się nic z tym nie da zrobić;)

      Usuń
  5. Fajny :) Wspomnienie lata :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...