środa, 9 stycznia 2013

Niespodziewana paczka od Essence!

Przez prawie cały grudzień brałam udział w konkursach na stronie Essence, które zawarte były w Adwentowym Kalendarzu. Już myślałam, że nic nie wygrałam bo nie dostałam żadnej wiadomości i prawie o wszystkim zapomniałam aż tu wczoraj odwiedził mnie listonosz z paczuszką. Dlatego przeżyłam ogromne zaskoczenie widząc kopertę i nazwę nadawcy a jeszcze większe gdy zobaczyłam zawartość... Dopiero po chwili uświadomiłam sobie o co chodzi...
                
 W paczuszce znalazłam list:
       
 Oraz kosmetyczkę pełną niespodzianek:
    
Po rozpakowaniu okazało się, ze w środku znajdowały się kosmetyki z
Limitowanej Edycji Crazy Good Times:
Rozświetlacz do twarzy i ciała 01 Glitterastic
Pieczątkę do twarzy i ciała 02 Princessorize
Naklejki na paznokcie 02 Candyction
 Dwie pary sztucznych rzęs:
01 Glitterastic
03 Princessorize
oraz
Lakier do paznokci 06 Glitterastic
     
Teraz czas na zoom:
Sztuczne rzęsy:
 U góry 03 Princessorize a na dole 01 Glitterastic
        
Pieczątka 02 Princessorize:
 Jak widać pieczątka jest bardzo mokra i trzeba nabrać trochę wprawy i szybkości w stemplowaniu aby uzyskać idealny efekt.
            
 Lakier do paznokci 06 Glitterastic:
 Składa się z drobniutkiego srebrnego pyłku oraz grubszego brokatu w tym samym kolorze.
    
 Naklejki na paznokcie 02 Candyction
 Urocze i delikatne dlatego bardzo chętnie wypróbuję :)
    

Rozświetlacz do twarzy i ciała 01 Glitterastic:
Wbrew moim obawom daje delikatny efekt chociaż kulę dyskotekową też nim z siebie zrobimy...
Efekt na zdjęciu osiągnęłam przeciągając sztyft dwa razy po ręce. Sam sztyft jest bardzo miękki i dosyć tłusty ale nie klejący dlatego trzeba się z nim delikatnie obchodzić. Do tego pięknie owocowo i słodko pachnie ;)
   
Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z niespodzianki chociaż nie należę do imprezowiczek i raczej ciężko mi będzie to wszystko zużyć ;)

40 komentarzy:

  1. Gratulacje! Mi niestety nie udało się wygrać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jakie te rzęsy są urocze :) Chyba bardziej zawładnęły moim sercem niż lakier. Nieprawdopodobne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Mi też się bardzo spodobały ale nie wiem czy dam radę je nosić :/ Zobaczymy ;)

      Usuń
  3. Gratulacje :) Też brałam udział, ale się nie udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może kiedyś się uda. Ja już kilka lat próbowałam i dopiero teraz coś wygrałam.

      Usuń
  4. gratuluje :) przecież raz można zaszaleć ;) jakieś np. wesele itp. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nawet nie tylko raz bo za 2 tygodnie idę na chrzciny a we wrześniu się wesele szykuje tylko, że te 2 okazje to i tak za mało ;)

      Usuń
  5. Gratuluję! Takie dobroci! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, mnie się nie udało. Może w tym roku będzie lepiej :).
    Rozświetlacz wygląda przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, ze Ci się uda :)
      Nie tylko wygląda ale też pachnie przyjemnie :)

      Usuń
  7. Gratulacje!
    lubię kosmetyki od Essence i wygrana sprawiłaby mi wielką frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej! Super prezent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej :)
    Kiedyś też coś wygrałam w tych adwentowych konkursach i byłam bardzo zdziwiona, gdy kurier przyniósł mi wielką paczkę od Essence :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Takie niespodziewane paczki są świetne ;)

      Usuń
  10. Te rzęsy są świetne :) Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mam zamiar je przetestować za tydzień na chrzcinach ;)

      Usuń
  11. Co zrobiłaś, by co dostać ?? Świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwiązywałam konkursy w Adwentowym Kalendarzu na stronie Essence.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...