poniedziałek, 28 stycznia 2013

Bezksiężycowa noc...

Za namową Marty i pod wpływem nadarzającej się okazji postanowiłam zmobilizować się w końcu do kolejnych paznokciowych malunków.
Tym razem sięgnęłam po ciemny i intensywny kolor.
                      
 Silcare
Lovely Color
55
 Zdjęcie oczywiście powiększy się po kliknięciu.
                                  
            KOLOR: Niejednoznaczny ciemny granat z domieszką fioletu. W zależności od światła fioletu widać mniej lub więcej. Na zdjęciach jest niestety on praktycznie wcale niewidoczny. 
WYKOŃCZENIE: Kremowe.
 TRWAŁOŚĆ: Standardowa jak u mnie 1-1,5dnia.
 KONSYSTENCJA: Wręcz idealna. Nie jest gęsta ale też nie za bardzo, płynna, trochę lejąca ale nie rozlewa się po skórkach ani tam gdzie nie potrzeba. Dobrze się rozprowadza i "rozlewa" po paznokciu tworząc ładną, równą powierzchnię bez zgrubień i prześwitów. Schnie wręcz błyskawicznie. Jedna warstwa jest sucha i twarda już po kilkudziesięciu sekundach natomiast dwóm schnięcie zajmuje kilkanaście minut. Twardnieją trochę dłużej ale do szału na pewno nas tym nie doprowadzą i nie obudzimy się rano z odbitą pościelą.
 KRYCIE: Już jedna warstwa daje pożądany efekt bez widocznych prześwitów, natomiast dwie kryją fenomenalnie. 
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra.
 SKUTKI UBOCZNE: Brak.
 OPAKOWANIE: Spora, przezroczysta, szklana buteleczka o kształcie beczułkowato wygiętego czworokąta z czarną, błyszczącą, wąską nakrętką. Grafika na opakowaniu jest biało-żółta. 
PĘDZELEK: Długi, dosyć szeroki i odpowiednio miękki. Dobrze się nim maluje bez większych problemów. Nie sprawia trudności przy precyzyjnym nakładaniu lakieru.
POJEMNOŚĆ: Brak danych ale oceniam ją na około 8-10ml.
 DOSTĘPNOŚĆ: Internet.
 CENA: 5,50zł chociaż ja mój egzemplarz dostałam na spotkaniu bloggerek KLIK i pokazywałam TUTAJ. 
OCENA: 5/6
                                
  Ten lakier spodobał mi się od pierwszego wejrzenia i zupełnie niepotrzebnie tak mu się opierałam bo jakość jest bardzo dobra jak na tak niską cenę. Teraz bardzo często będę po niego sięgać :)

                                                                            
Produkt ten dostałam od firmy Silcare na spotkaniu bloggerek jednak nie miało to wpływu na moją ocenę.

21 komentarzy:

  1. Kolor bardzo mi się podoba, ale u kogoś, sama mam podobny w swoich zbiorach ale jakoś nim nie maluję.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każdy ma takie kolory, które mu się podobają ale nie na sobie ;)

      Usuń
  2. nie lubię takiej odcieni niebieskości

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie ciemne atramenciaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny kolor! I jakie piękne paznokcie! Zazdroszczę takiej długiej płytki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu się zachwycasz?
      Mówiłam Ci bierz pazury puki są długie to nie brałaś. Teraz ich już nie ma :P

      Usuń
  5. W końcu do Ciebie dotarłam, niezmiernie się cieszę z tego powodu xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się bardzo cieszę :)
      Aż taka jestem trudno osiągalna, że nie mogłaś do mnie dotrzeć? ;)

      Usuń
  6. Wow ale piękne i długie paznokcie, dłonie pienisty zazdroszczę.
    Pozdrawiam Maya:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...