środa, 2 stycznia 2013

Zakupowe podsumowanie: grudzień 2012

Kochani!
Witam Was ponownie (tym razem już normalną notką) w tym nowym 2013 roku!
Rok 2012 był dobrym rokiem ale przyniósł ze sobą wiele problemów (szczególnie na sam koniec). Niektóre z nich starałam się omijać, a niektórych z nich starłam się unikać ale wiadomo, że przed problemami nie ma ucieczki i trzeba się w końcu z nimi uporać. Mam więc nadzieję, że rok 2013 (13-tka zawsze była moim szczęśliwym numerem) pozwoli mi je wszystkie rozwiązać i kolejny rok zacznę już z czystym kontem. Na razie jednak muszę skupić się na życiu realnym dlatego niestety na blogu będę pojawiać się rzadziej. Mam jednak nadzieję, że moje wpisy nadal będą dla Was ciekawe i chętnie będziecie na nie czekać a następnie czytać ;)
                             
Wracając jednak do tematu notki: Ostatni wpis o tej tematyce  pojawił się na początku grudnia podsumowując zakupy listopada. Pomijając MACowe szaleństwa raczej nie mam za dużo do opisania ale jak zaplanowałam tak trzeba zrobić więc do rzeczy ;)
W ubiegłym miesiącu w moje łapki wpadły:
1. Schwarzkopf  Palette Salon Colors Jasny Kasztanowy Brąz 5-68 - Cena 14,99zł. Ten kolor bardzo mi się spodobał - recenzja KLIK i coś czuję, że zostanie ze mną na dłużej ;)
2. Dove Silk Dry Anti Perspirant - Cena 8,99zł. Mineralny antyperspirant Dove mnie zauroczył więc teraz z chęcią testuję inne warianty ;)
3. Oriflame Kohl Pencil Nude - Cena 12,90. Takiego koloru jeszcze w swojej kolekcji nie miałam.
              
Razem za zakupy wyszło: 36,88zł
MACowe szaleństwo kosztowało mnie: 220zł
                        
Podsumowując: w grudniu na kosmetyki wydałam 256,88zł co znacznie przekroczyło i nadszarpnęło mój budżet... Teraz muszę zacisnąć pasa i twardo oszczędzać ;)
Trzymajcie za mnie kciuki...
                
A jak tam Wasze grudniowe zakupy?
Zaszaleliście czy udało się Wam zaoszczędzić?

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kasia to ostatnia chwila ,żebyś mi odpisała na meeejla, albo napisz na blogu moim w komentarzu, chodzi o stuprocentowy udział w spotkaniu blogerek :)

      Usuń
  2. U mnie w grudniu obyło się bez zbędnych szaleństw kosmetycznych.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze farby z palette :) cena wysoka nie jest więc może tez się po jakiś kolorek wybiorę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory w tej serii są bardzo ciekawe więc pewnie znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  4. mam ten antyperspirant, jest ok, chociaż wolę inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, życzę Ci dużo pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami ciężko jest zaoszczędzić. Jestem ciekawa tej kredki z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie testowałam więc niestety nie mogę udzielić żadnych informacji.

      Usuń
  7. Tak mało tego? No jestem z Ciebie dumna ;) A MAC to inwestycja, o ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mało :) Ja też pękam z dumy ;) Tak, MAC to inwestycja i w końcu mam podkład w dobrym kolorze ;)

      Usuń
  8. Mi przybyło całkiem sporo kosmetyków, jednak większość dostałam od Mikołaja więc mój budżet tak nie ucierpiał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie rozwiązanie jest najlepsze bo wilk syty i owca cała ;)

      Usuń
  9. jestem totalnie spłukana więc nie mogę zaszaleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz będę spłukana przez najbliższe milion lat ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...