środa, 16 stycznia 2013

Codziennie STEP by STEP

Dzisiaj kolejny post powstały jako konsekwencja mojego niedawnego wyznania w poście "Ile warta jest Twoja twarz?" oraz pokazania makijażu jaki noszę na co dzień.
Na specjalne życzenie krOOpki mój codzienny makijaż STEP by STEP.
                               
Z góry przepraszam Was za jakość zdjęć. Niestety mój aparat ma się coraz gorzej i coraz ciężej mi złapać nim ostrość a na nowe zakupy się raczej nie zanosi:(
                       
Zdjęcia oczywiście można powiększyć przez kliknięcie.
               
1. Najpierw standardowo przygotowuję twarz nakładając bazę pod cienie, podkład, rozświetlając okolice oczu i tuszując niedoskonałości a na koniec pudrując. W trakcie pudrowania szczególną uwagę zwracam na okolice oczu aby górna i dolna powieka były idealnie matowe.
2. Na całą ruchomą część powieki nakładam najjaśniejszy z cieni (taki w kolorze capuccino) i rozcieram trochę powyżej załamania.
 3. Trochę powyżej naturalnego załamania powieki kreuję nowe podkreślając je średnim brązem z paletki. Cień rozcieram aby delikatnie przechodził w jaśniejszy cień poniżej i nie odcinał się ostro od skóry powyżej. Nakładanie cienia zaczynam od stworzenia plamki w zewnętrznym kąciku przy otwartym oku a następnie przeciągam go w stronę wewnętrznego kącika. Ciemnego cienia nie łączę z linią rzęs ani w zewnętrznym ani w wewnętrznym kąciku. Po podkreśleniu załamania tym samym pędzelkiem omiatam dolną powiekę pod linią rzęs.
 4. Czarnym eyelinerem rysuję dosyć grubą kreskę (takie lubię najbardziej) wyciągniętą w "jaskółkę". Jako, że mam opadające powieki "jaskółka" zazwyczaj się prostuje po otwarciu oka.
 
 5. Rozświetlam wewnętrzny kącik oka białą kredką a granice delikatnie rozcieram przez dotknięcie palcem aby kredka się nie odcinała.
 6. Linię wodną podkreślam pastelowo różową miękką kredką.
 7. Tuszuję rzęsy.
 8. Podkreślam brwi mieszanką cieni Catrice i utrwalam je korektorem Delia.
 9. Na poliki nakładam róż delikatnie je konturując.
 10. Na szczyty kości policzkowych nakładam delikatny rozświetlacz tym samym pędzlem, którym nakładałam róż. Nie lubię zbytniego połysku więc efektu prawie nie widać na zdjęciu ;)
 11. Usta podkreślam błyszczykiem lub pomadką. Jako, że wersję codzienną mogliście zobaczyć TUTAJ dzisiaj wersja bardziej oficjalna z mocno czerwonymi ustami ;)
                   
Zastosowane pędzelki:
Sephora Powder 51 - KLIK i KLIK - Nałożyłam nim puder sypki.
No Name nr. 23 - KLIK - Nakładam nim puder prasowany na powieki i pod oczy.
Eco Tools Pędzelek do cieni - KLIK - Nakładam nim najjaśniejszy cień na całą powiekę.
 No Name nr. 22 - KLIK - Ostatnio jeden z moich ulubionych pędzli :) Nakładam nim ciemniejszy cień w załamaniu i na dolnej powiece.
Sephora Angled Eyeliner 15 - KLIK - Nim nakładam cień na brwi chociaż średnio to lubię bo pędzelek jest zbyt zwarty i sztywny jak do tego zadania.
Essence Pędzel do pudru i różu - KLIK - Nakładałam nim róż. Niestety pędzelek jest robi plamy i niezbyt dobrze rozciera kosmetyk więc niechętnie po niego sięgam.
                                  
Zmiany w użytych kosmetykach:
1. Podkład Lancome Teint Idole Ultra 010 Beige Porcelaine zastąpiłam mieszanką podkładów MAC Matchmaster Foundation SPF 15 1.0 i Bourjois Foundation Bio Detox Organic No 52 Vanilla.
2. Wibo Growing Lashes Stimulator Mascara zastąpiłam tuszem Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara 01 Black.
3. Błyszczyk Quiz SuperGloss Ultimate Lip Shine Nr. 34 zastąpiłam błyszczykiem Essence LE The Twilight Saga Eclipse Collection Lipgloss 01 Lunch at Cullen's
                             
 Jeżeli chcielibyście abym zrecenzowała jakiś kosmetyk, który wystąpił w tym lub innym makijażu a nie ma go jeszcze na blogu lub macie pomysł na makijaż, ewentualnie gdzieś jakiś wypatrzyliście i chcielibyście go zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie śmiało najlepiej dodając linki, zdjęcia lub opisy a ja postaram się go zrealizować.

24 komentarze:

  1. O mamma mia!!! Już Ci mówiłam, ale powtórzę kolejny raz - dzienniaki zwyklaki to całkowicie 'Twoje' makijaże i wyglądasz w nich nieziemsko. Ciemniejsze usta też jak najbardziej na tak :) I pomyśleć, że z taką pięknością przegaduję całe dnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź, proszę Cię opanuj swoje zachwyty bo aż się zarumieniłam z zawstydzenia ;) Z resztą jestem świadoma swojego wyglądu i umiejętności więc doskonale wiem, że nie ma się nad czym tak rozpływać ;)

      Usuń
    2. A weź Ty się schowaj z tą swoją skromnością :P

      Usuń
    3. Wiesz doskonale, że jakby się dało to tak bym zrobiła :P

      Usuń
  2. Świeżo i delikatnie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dziękuje! Na pewno wypróbuję na sobie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ślicznie. Bardzo pasuje Ci taki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój dzienny makijaż jest eykonywany
    w bardzo podobnych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba kazda z nas siega po wlasnie takie kolory na powiece w makijazu dziennym , przechodzimy od jasnych brazow w te ciemniejsze.
    Kreska tez musi byc bez niej nie ma makijazu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolory są chyba najłatwiejsze i najbezpieczniejsze w obsłudze zwłaszcza jak się człowiek śpieszy.
      Ja jeszcze niedawno nie robiłam kreski w dziennym makijażu za to podkreślałam zewnętrzny kącik ciemnym brązem i tym samym cieniem przyciemniałam linię rzęs a potem tą kreseczkę rozcierałam palcem. Dopiero jakiś czas temu naszło mnie na powrót do kreski ;)

      Usuń
  7. ładnie Ci w takich makijażach :)

    tylko trochę bardziej wyciągnęłabym tę kreskę, bo Ci jaskółka znika... i to wcale nie przez opadającą powiekę, bo też taką mam - musiałabyś ją tylko nieco dalej wyciągnąć i zadrzeć do góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W obecnym dziennym makijażu taka kreska mi zupełnie wystarcza - to już chyba kwestia przyzwyczajenia bo jakiś czas temu przy innej wersji codzienniaka robiłam właśnie taką wyciągniętą jak radzisz. Nie wiem jak Tobie ale mi codzienny makijaż co jakiś czas się nudzi i potem wymyślam nową wariację na ten temat. Teraz mocniej wyciągnięta kreska służy mi na wieczór.

      Usuń
  8. ładnie! :) usta szczególnie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super makijaż codzienny,bardzo mi się podoba to połączenie:oczy delikatnie + usta drapieżnie.pozatym bardzo ci do twarzy w tym zestawieniu kolorów :)

    zapraszam do swojego bloga w wolnej chwili :)
    wkrótce dodam nowe kosmetyczne recenzje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...