niedziela, 9 grudnia 2012

Ile warta jest Twoja twarz? KOLORÓWKA

Pokazałam Wam już ile kosztuje moja pielęgnacja - KLIK więc teraz nadszedł czas aby podzielić się z Wami kwotą jaką kładę na twarz w postaci makijażu ;)
Do zdjęć pozowały mi kosmetyki, po które sięgam najczęściej, czyli praktycznie przed każdym wyjściem bo mój pełny asortyment jest o wiele, wiele większy ;)
                                                                    
Lancome Teint Idole Ultra 010 Beige Porcelaine Cena około 57zł - jest to tester 10ml. Cena pełnowymiarowego opakowania to około 170zł.
Obecnie jest to mój ulubiony podkład, który idealnie odpowiada potrzebom mojej skóry i spełnia wszystkie moje wymagania poza kolorystyką oczywiście :(
                                                             
Yves Saint Laurent Touche Eclat No 1 Cena 161zł
 Drogi ale też rewelacyjny kosmetyk. Pięknie rozświetla i kryje cienie, nie przesusza skóry.
                                    
                                                                                 
Kryolan Anti-Shine Powder Cena 54zł
Rewelacyjny puder wart każdego grosza ze swojej ceny. Pięknie utrwala makijaż i trzyma mat praktycznie cały dzień. Używam go niespełna miesiąc a już go kocham więc pełna recenzja na pewno się pojawi.
                                               
ArtDeco Eyeshadow Base Cena około 35zł
                                             
W słoiczku zastępczym bo cienie upadły mi i potłukły w dniu zakupu :(
                                                           
Wkłady ponieważ rozbroiłam zestaw i trzymam je w paletce magnetycznej Inglota. Najjaśniejszy cień niestety mi spadł i się pokruszył więc wsypałam go do słoiczka z cieniem Verony.
                                                                                
                                                                         
KOBO Professional Kajal Pencil Cena około 15zł.
 Nadal jej nie cierpię ale w ramach "zużywania" używam jej do rozświetlania wewnętrznego kącika oczu. W tym zadaniu spisuje się przyzwoicie.
                                                         
                                                          
 Catrice  LE Hollywood's Fabulous 40'ties Eyebrow Lifter 001 Casablanca Higlight's Cena 13zł
Używam ją na linie wodną i jestem bardzo zadowolona. Recenzja na pewno się jeszcze pojawi ;)
                                                         
                                                   
                                                         
                                                                
                                                                               
                                                                                    
Oeparol Pomadka ochronna do ust Mango Cena 6zł
Bardzo przyjemny nawilżacz. Towarzyszy mi na wszystkich wyjściach z domu i daje radę:) Kiedyś napiszę recenzję;)
                                                                  
Lovely Natural Lip Balm Anti-age Cena 5zł
Rewelacyjny nawilżacz - taki tańszy i krajowy odpowiednik Carmexu. Akurat ta wersja pachnie miodem więc sprawdzi się u osób nie przepadających za mentolem. U mnie spisuje się świetnie i na pewno sięgnę po jeszcze inne wersje. Na pewno też napiszę jego pełną recenzję.
                                             
                                                  
Podsumowując: Cały mój makijaż kosztuje 480zł.
Z tego co widziałam na innych blogach wcale nie jest ze mną tak źle i nie mam się czym martwić ;)

A jak wygląda i ile kosztuje Wasz podstawowy makijaż?
Liczyliście już?

19 komentarzy:

  1. Ja już liczyłam,wyszło niestety sporo więcej,dobrze,że kosmetyki są wydajne:) ciekawi mnie ten puder kryolan.czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cienie i błyszczyki po 5zł mocno zaniżają całość ;)
      Puder jest rewelacyjny ;)

      Usuń
  2. u mnie 439zł wyszło :) dla mnie to optymalna kwota
    czymś malować się trzeba w końcu :D a z wysokiej półki mam mało kosmetyków... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie korektor pod oczy podbija cenę ;)
      Racja, racja ;) Trzeba by się mocno postarać, żeby wyszło mniej ;)

      Usuń
  3. liczyłam, i wyszła mi podobna kwota, chyba 380 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię ten zestaw do brwi Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kryolan Anti-Shine Powder kupię na pewno, muszę tylko zużyć z Glazel... a tego jest jeszcze pół, a używam już rok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zawsze tak obiecywałam aż w końcu kupiłam Kryolan i odstawiłam nielubiane pudry. Teraz jestem szczęśliwa ;)

      Usuń
  6. skonczyła mi się paltka do brwi z essence i chyba skusze sie na tą z catrice :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Ja mam wrażenie, że ta z Catrice nigdy mi się nie skończy ;)

      Usuń
  7. Chyba zmieściłaś się w przyzwoitej normie ;) U mnie wyszło trochę ponad 200 zł, ale i kosmetyków mam o połowę mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u Ciebie na pewno odpadają podkład, korektory i puder a one same razem dają 292zł... Gdybym tylko je zastąpiła podkładem mineralnym od razu kwota spadłaby do 258zł.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...