niedziela, 30 grudnia 2012

Sylwestrowy fiolet ze złotem :)

Moje lenistwo sięgnęło zenitu i miało nie być makijażu Sylwestrowego ale wczorajsze słońce podziałało na mnie mobilizująco więc zabrałam się do działania ;)
                     
Zdjęcia oczywiście można powiększyć przez kliknięcie.
                                     
Miłego oglądania:)
 
                              
 Mam nadzieję, że Wam się podobało:)
                       
SKŁADNIKI:
Twarz:
Clinique Even Better make up SPF15 05 neutral (MF)
Paese Korektor Tuszujący Przebarwienia 103 Beżowy
NYX Loose Powder LFP 11 Light Beige
Kulki brązujące
Collection 2000 Shimmer&Shade 3 Just peachy! 
Joko Chocolate Puder Prasowany (przyciemnienie szyi)
Usta:
Sephora Błyszczyk Ultra Shine nr 20 Perfect Nude-Shiny
Oczy: 
Essence LE Metallics Quatro Eyeshadow & Eyeliner 02 Steel me eyeliner
Versati Kredka do oczu No 1 czarna
Avon Colortend Kajalstick Green&Black czerń
Essence LE Wild Craft Eyehadow Cień do powiek 03 - Mystic Lilac
Yves Rocher coleurs nature 02 - Rose Eglantine
NYX Eyeshadow Es 122 Morocco
Miss Sporty Shimmer Dust Eye Shadow 004 Plush
Catrice Puder Nabłyszczający złoto
MAC Superslick Liquid Eye Liner Pure Show
Wibo Growing Lashes Stimulator Mascara 
Brwi:
Catrice Eyebrow Set Zestaw do stylizacji brwi
Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1
                                   
Jeżeli chcielibyście abym zrecenzowała jakiś kosmetyk, który wystąpił w tym lub innym makijażu a nie ma go jeszcze na blogu lub macie pomysł na makijaż, ewentualnie gdzieś jakiś wypatrzyliście i chcielibyście go zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie śmiało najlepiej dodając linki, zdjęcia lub opisy a ja postaram się go zrealizować.

18 komentarzy:

  1. Co tam makijaż... Włos jaki ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle Twoja uwaga rozprasza się na nieistotnych detalach :P

      Usuń
  2. kocham fioletowe cienie do powiek!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż :) Bardzo podoba mi się ten delikatny błyszczyk, który masz na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To jest błyszczy z Sephory nałożony na korektor Paese.

      Usuń
  4. Cudo, kradnę pomysł na Sylwestra! :) Właśnie czegoś takiego potrzebowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Cieszę się, że się podoba i życzę udanej zabawy ;)

      Usuń
  5. fiolet i złoto, zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale na tym zdjęciu masz ponętne usta :) A tak nawiasem, to coraz bardziej Cię nie lubię - bo ja nie potrafię się tak malować!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać ;)
      Nie martw się, cały czas o Tobie myślę i jak najszybciej postaram się zrobić STEP dla Ciebie ;)

      Usuń
  7. ładny, ja się nie mogę przekonać do fioletów

    OdpowiedzUsuń
  8. Złoto na sylwestra musi być :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...