czwartek, 13 grudnia 2012

Bombek czas ;)

Idą święta a tym samym zbliża się czas ubierania choinki.
W tym roku wyjątkowo postanowiliśmy przystroić ją bombkami hand made. Mój pierwszy wyrób pokazywałam Wam już TUTAJ i tak jak pisałam w tamtym poście zabrałam się za dalsze prace...
Dzisiaj nadszedł czas aby pokazać Wam co wyszło z moich starań ;)
Udało mi się zrobić 7 ozdób więc zapraszam do oglądania:)
                                                                  
Duże bombki:
                                                                 
Małe bombki:
 
Środkowa jest na prezent i już niedługo poleci do nowej właścicielki ;)
                                                                    
Gwiazdki:
                                                                                                        
To by było na tyle.
Wyczerpałam już zapasy cierpliwości na ten rok więc pozostałe wstążki i cekiny muszą poczekać na lepsze czasy ;)
A Wy wieszacie jakieś samodzielnie robione ozdoby na choince?

17 komentarzy:

  1. hmm ja mam tylko kupcze ozdoby, nie chce mi sie z tym bawic, przed swietami jes i tak mnostwo pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zająć się ich robieniem wcześniej a do świąt przygotowywać się jak zwykle ;)

      Usuń
  2. Urocze są takie własnoręczne ozdoby :) Z duszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdki są fenomenalne! Kule się przy nich chowają, choć są niebrzydkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie do dzieła ;) Masz dużo czasu to możesz kilka zrobić ;)

      Usuń
  4. Są naprawdę przepiękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta mała gwiazdka jest urocza :) ślicznie to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, piękne ozdoby- gdyby wisiały na choince, w życiu bym nie pomyślała, że są własnej roboty. zwłaszcza gwiazdki mi się podobają!
    u mnie na choince zawisną ozdoby jeszcze z mojego dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej mamy tez wiszą takie stare ozdoby ale jest ich niestety coraz mniej :(

      Usuń
  7. Jej, jakie ładne :D Też parę razy robiłam własnoręcznie ozdoby choinkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne bombki, szczególnie gwiazdki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi sie gwiazdeczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...