sobota, 22 grudnia 2012

Droga Gwiazdko...

... wiem, że niewiele już czasu zostało ale w tym roku byłam bardzo grzeczna i dlatego postanowiłam dać Ci kilka wskazówek, co chciałabym dostać pod choinkę :)
Marzy mi się dużo kolorowych rzeczy dlatego zrobiłam szczegółową listę ;)
          
PĘDZLE:
Hakuro H50
Hakuro H76
Hakuro H74
Hakuro H22
Bikor Pędzel do cieni 8
Bikor Pędzel do Ziemi Egiptu
 Albo jakikolwiek inny zamykany PORZĄDNY pędzel do pudru...
                
KOSMETYKI KOLOROWE:
W7 Puder Brązująco-Rozświetlający Africa
Sleek Curacao
 Elf All Over Color Stick Spotlight
Albo jakikolwiek inny biały rozświetlacz w sztyfcie...
         
 KSIĄŻKI:
Kevyn Aucoin "Makijaż - Sztuka Przemiany"
   
Bobbi Brown "Perfekcyjny Makijaż dla wszystkich - od początkujących do profesjonalistów"
  
Rae Morris "Makijaż bez tajemnic"
            
Oczywiście zachcianek jest jeszcze więcej ale to są, te których najbardziej chcę w tej chwili ;)

Wszystkie zdjęcia w tym poście pochodzą ze stron:

13 komentarzy:

  1. Spodziewałam się, że będzie tego dużo więcej ;)Pędzelkowy dobry wybór. H50 jest super. Ja nim uwielbiałam nakładać... róż! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież i tak dużo tego uzbierałam ;)
      No właśnie wiem że H50 jest dobry i dlatego tak mnie kusi ;) Jednak ja jak go już dostanę w swoje łapki to nie będę mu urządzała wielogodzinnych kąpieli w spirytusie :P

      Usuń
    2. Ten, któremu serwowałam takie kąpiele to H50 S. Mniejsza i bardziej zbita wersja wielkiego flat topa H50 ;)

      Usuń
    3. To nie jest istotne. Najważniejsze jest to, że żaden pędzel nie zasługuje na takie traktowanie :P

      Usuń
  2. Sama bym chciała te pędzle z Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mi się marzy ta książka Bobbi Brown :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mi się marzy ta książka Bobbi Brown :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam książki Kevina i Rae - dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To może jak Mikołaj Cię odwiedzi, to i do mnie zahaczy po drodze z prezentami? ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...