środa, 19 grudnia 2012

Zmiękczacz...

Wiele razy Wam już pisałam o tym jak staram się dbać o skórę stóp dlatego kolejna recenzja kosmetyku do tego przeznaczonego nie powinna Was dziwić ;)
                                                          
No 36 do stóp
Krem zmiękczający naskórek
z kwasem mlekowym, olejem konopnym i lanoliną
Profesjonalna ochrona stóp
                                            
OBIETNICE PRODUCENTA:
Krem zmiękczający naskórek No 36 przeznaczony do codziennej pielęgnacji i regeneracji twardej skóry stóp. Intensywnie zmiękcza, nawilża i odżywia wysuszone warstwy skóry, także kolan i łokci.
- Zmiękcza i uelastycznia
- Skutecznie likwiduje suchość i szorstkość
- Zapobiega twardnieniu skóry
                                              
SKŁAD:
aqua, cetearyl alcohol, stearic acid, glycerin, paraffinum liquidum, peg-75 lanolin, helianthus annuus (sunflower) seed oil, cannabis sativa (hemp) seed oil, lactic acid, glyceryl stearate, peg-100 stearate, ceteareth-20, xanthan gum, petrolatum, phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, propylparaben, dmdm hydantoin, allantoin, parfum, butylphenyl methylpropional, citronellol, citral, hexyl cinnamal, limonene, linalool, peg-8, ascorbyl palmitate, ascorbic acid, citric acid, sodium hydroxide
Składniki aktywne:
- Kwas mlekowy - intensywnie nawilża, wygładza i uelastycznia
- Olej konopny - substancja naturalna o wysokiej wartości odżywczej oraz silnym działaniu regeneracyjnym
- Lanolina - reguluje gospodarkę wodną skóry i zmiękcza naskórek, wygładza i redukuje szorstkość
                                
MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Bardzo delikatny, słodki, trochę cytrusowy. Przyjemny.
SMAK: Nie próbowałam;)
BARWA: Biały ale na skórze bezbarwny. Nie bieli.

KONSYSTENCJA: Bardzo zwarta i kremowa. Pod wpływem ciepłoty ciała lekko się rozluźnia i łatwo rozprowadza. Bardzo szybko się wchłania.
  DZIAŁANIE: No cóż, niestety musze stwierdzić, że działanie tego kremu nie jest aż tak wszechstronne jak to obiecuje producent. Co prawda nie jest zły i całkiem nieźle spisuje się jako krem do rąk ale z przesuszonymi, szorstkimi i pękającymi piętami na pewno sobie nie poradzi. Moje nie są w tragicznym stanie bo staram się o nie dbać jednak pomimo codziennego nakładania tego kremu nadal są szorstkie i stwardniałe. Gdybym nie wspomagała jego działania peelingiem moje pięty darłyby wszystkie rajstopy Pozostałe partie stóp nawilża przyzwoicie, pielęgnuje skórę i sprawia, że jest miła w dotyku.

WYDAJNOŚĆ: Dobra.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Plastikowa, odpowiednio miękka tubka z nakrętką zamykaną klapką. Stawiana jest na zakrętce co pozwala wykorzystać kosmetyk do końca. Tubka nie jest przejrzysta i nie podejrzeć ile produktu jeszcze zostało. Grafika utrzymana jest w biało-niebiesko-żółtej kolorystyce ze srebrnymi dodatkami.
POJEMNOŚĆ: 75ml
DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie, internet.
CENA:
Około 7chociaż ja mój egzemplarz dostałam na spotkaniu bloggerek KLIK i pokazywałam już TUTAJ.
OCENA: 3/6
                               
Podsumowując: Jako od preparatu stricte zmiekczającego oczekiwałam od niego dosyć sporo a tu zonk. Krem sprawdzi się jako codzienny nawilżacz niezbyt wymagającej skóry ale właściciele bardziej wymagacych stóp powinni się rozejrzeć za czymś lepszym.
                                 
Produkt ten dostałam od firmy Pharma CF na spotkaniu bloggerek jednak nie miało to wpływu na moją ocenę.

16 komentarzy:

  1. Też uważam, że dla stóp należy "być dobrym".
    Świetny preparat prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie do końca jest taki świetny ale lepszy taki niż żaden ;)

      Usuń
  2. Czyli u mnie raczej by się nie spisał.

    OdpowiedzUsuń
  3. znajomo wygląda ale chyba nie stosowałam :)
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzowałam już kilka produktów z tej serii a wszystkie mają praktycznie identyczne opakowania dlatego może Ci się wydawać znajomy :)

      Usuń
  4. Tez niezbyt jestem zadowolona z produktow tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dla wymagających ich działanie jest zbyt słabe.

      Usuń
  5. Rzadko kupuje kremy, które są przeznaczone do stóp. Mam wiele balsamów czy kremów, które nie sprawdziły się do ciała czy do rąk i wtedy są do stóp. Całkiem dobrze sobie radzą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry sposób :) Ja cielesne produkty, które są słabe zużywam normalnie a kremy do twarzy, które się nie sprawdzają wykorzystuję jako balsam do ciała. Na stopy jeszcze nic nie poleciało ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. A to gagatek... Też nie dla mnie, bo moje stopy potrzebują solidnego nawilżenia, a nie tylko smarowania dla picu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie jest takie smarowanie dla picu bo coś tam daje ale nie jest to też nic spektakularnego.

      Usuń
  7. Ja niestety ostatnio mam nieco problem z suchymi stopami, więc ten krem jest raczej nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro masz przesuszone stopy to sięgnij po coś innego mocniej nawilżającego bo ten krem Ci nie pomoże.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...