sobota, 14 lipca 2012

Krakowskie spotkanie bloggerek urodowych:)

Dzisiaj odbyło się (a pewnie nawet jeszcze odbywa) Krakowskie spotkanie bloggerek urodowych:)
Bez zbędnych słów oto mini sprawozdanie moim wysłużonym aparacikiem...

Na początek jedzonko:
 

Dziewczyny, z którymi miałam wielką przyjemność spędzić dzisiejsze popołudnie:)
Przepraszam Was ale nie jestem w stanie wszystkich wymienić więc ograniczę się do zdjęć;)

A na dobre zakończenie upominki od sponsorów:
Nie martwcie się - jak najszybciej postaram się wszystko ogarnąć i pokazać z bliska jednak biorąc pod uwagę ilość trochę mi to zajmie;)

Dziękuję dziewczyny za rewelacyjnie spędzony czas i mam nadzieję że spotkamy się jeszcze nie jeden raz.
Pozdrawiam:)

14 komentarzy:

  1. O nie, moje straszne zdjęcie xD
    Kochana, było booooosko! Strasznie się cieszę, że mogłyśmy się poznać :*
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ij tam straszne - jakaś taka krytyczna jesteś wobec niego;)
      Ja również się cieszę i mam nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy:)

      Usuń
    2. Ja również się cieszę, że mogłam Was poznać :). Widzę się na zdjęciu, co za mina :D.
      Buziaki :*

      Usuń
    3. O jest pół mojej twarzy :D
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Było super ! dziękuje kochane za wspólnie spędzony czas, do zobaczenia mam nadzieje szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale było :) Buziaki dziewczyny i do następnego :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę na postowe relacje i tylko zazdroszczę, że mnie nie było ;) Może następnym razem się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem i ja :D łihaaaa!

    najtłustszy makaron na świecie blee :D

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Wam :) mój blog jest zbyt młody zebym mogła się z Wami spotkać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...