poniedziałek, 9 lipca 2012

Podpatrzone u Kawaii;)

Już jakiś czas temu Kawaii Maniac wrzuciła na swojego bloga makijaż, który niesamowicie mi się spodobał:) Pomyślałam więc, trochę pozmieniałam na własne potrzeby i wykonałam z wykorzystaniem mojego nowego cudnego różu Inglot:)
Zapraszam do oglądania:)

SKŁADNIKI:
Twarz:
Max Factor Xperience Beige Linen 50
Paese Korektor Tuszujący Przebarwienia 103 Beżowy
Astor Mattitude Powder
Inglot Róż do policzków 47
Usta:
Essence Volume & Gloss Lip Maximizer 004 Fruit Punch +  LE I love Berlin Lipbalm: 02 Love This City (mieszanka)
Oczy:
The Twilight Luna Twilight Mortal Glow Blushing Creme Swoon 
Inglot Róż do policzków 47
Avon Żelowa kredka do oczu SuperSHOCK Blackberry
IsaDora EyeLight Luminescense 74 Sparkling Mauve 
Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1
Clinique Hight Impact Mascara 01 Black


Plus mały bonusik dla spragnionych mojego uśmiechu;)

8 komentarzy:

  1. Ah, czuję dziką satysfakcję, że wreszcie się uśmiechasz na zdjęciu :D Makijaż w sam raz dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż wspaniały, w ogóle jesteś przepiękna :) Widzimy się w sobotę na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny dzienniaczek świeżaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...