wtorek, 11 grudnia 2012

Jesiennie...

Makijaż zainspirowany Złotą Polską Jesienią...
Mam nadzieję, że trochę ociepli zimne, mgliste dni a jesień jeszcze do nas wróci;)
                                                                     
Zdjęcia oczywiście można powiększyć przez kliknięcie.
                                     
Miłego oglądania:)
                                          
Mam nadzieję, że Wam się podobało:)
                                                                                                                
SKŁADNIKI:
Twarz:
Dr Irena Eris Make Up Art Matt Precio Make-Up Technology matująco-kryjący podkład z algami SPF 15 202 Sand
Paese Korektor Tuszujący Przebarwienia 103 Beżowy
Dior Skinflash 001
NYX Loose Powder LFP 11 Light Beige
Lovely Sunny Blusher Mineralny róż do policzków Cinnamon Lady
Usta:
Inglot Pomadka do ust 111
The Twilight Luna Twilight Femme Fatale Surrender
Oczy:
Metallics Quatro Eyeshadow and Gel Eyeliner 02 STEEL ME eyeliner
Sleek MakeUp Glory Bakerloo
Sleek MakeUp Snapshot Sunset
KOBO Pure Pearl Pigment 508 Golden Chic
KOBO Pure Pearl Pigment 504 Mint Cream
KOBO Pure Pearl Pigment  505 Sea Shell
Inglot paletka PRO-5 Cień nr 351
KOBO Professional Kajal Pencil biały
Versati Kredka do oczu No 1 czarna
Yves Rocher Eyeliner we flamastrze 12h czarny
Avon Podwójna kredka do oczu Colortrend Kajalstick Green&Black
Wibo Growing Lashes Stimulator Mascara
Brwi:
Catrice Eyebrow Set Zestaw do stylizacji brwi 
Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1
                                    
Jeżeli chcielibyście abym zrecenzowała jakiś kosmetyk, który wystąpił w tym lub innym makijażu a nie ma go jeszcze na blogu lub macie pomysł na makijaż, ewentualnie gdzieś jakiś wypatrzyliście i chcielibyście go zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie śmiało najlepiej dodając linki, zdjęcia lub opisy a ja postaram się go zrealizować.

14 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie jest super! Lubię Twoją uśmiechniętą mordkę ;) Ta szmaragdowa kreska jest wyciągnięta z dolnej powieki, tak? Chwilę mi zajęło, żeby to rozpracować, a i tak pewna nie jestem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to czytać ;)
      Tak, szmaragdowa kreska jest wyciągnięta z dolnej powieki a tam wzmacniają ją zielona kredka na linii wodnej i odrobina czarnej na linii rzęs jako baza :)

      Usuń
  2. super!! bardzo mi się podoba, akurat moje ulubione kolorki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też sobie jakoś wybitnie ostatnio upodobałam brązy ;)

      Usuń
  3. No, i ten makijaż jest o wieeeele lepszy od pozostałych, podoba mi się! :) ~ Twój hejter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że wreszcie udało mi się Ciebie usatysfakcjonować :)
      Byłoby miło gdybyś podpisywał/a się imieniem albo nickiem. Dużo łatwiej by się nam konwersowało ;)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie, chyba nigdy mi się nie uda coś tak ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Trzeba wierzyć w siebie ;) Jak trochę poćwiczysz to na pewno Ci się uda ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...