czwartek, 27 grudnia 2012

Mój makijaż na co dzień :)

Całkiem niedawno pokazywałam Wam posta z kosmetykami, które stosuję na co dzień - KLIK. Zainspirowana tym postem postanowiłam Wam pokazać jak maluję się na co dzień :)
Zapraszam do oglądania :)
               
                    
 
                   
             
Zrobienie tego makijażu zajmuje mi maksymalnie do 10-ciu minut:)
                   
Wszystkie użyte kosmetyki możecie sobie obejrzeć TUTAJ.
Z powyższego zestawu nie wykorzystałam tylko najciemniejszego cienia z paletki Vollare Cosmetics cienie do powiek Tercet 44 a mieszankę błyszczyków Essence, która już mi się skończyła zastąpiłam błyszczykiem Quiz SuperGloss Ultimate Lip Shine Nr. 34.
                                   
Jeżeli chcielibyście abym zrecenzowała jakiś kosmetyk, który wystąpił w tym lub innym makijażu a nie ma go jeszcze na blogu lub macie pomysł na makijaż, ewentualnie gdzieś jakiś wypatrzyliście i chcielibyście go zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie śmiało najlepiej dodając linki, zdjęcia lub opisy a ja postaram się go zrealizować.

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie, dziewczęco i delikatnie :) W sumie robie bardzo podobny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie i delikatnie :) A mogłabyś pokazać jak się robi taki makijaż? :) Bo te kolory są idealne dla mnie :) A jak już gdzieś go pokazywałaś to poproszę tylko link :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oczywiście, że mogę pokazać jak się go robi :) Jeszcze go nie pokazywałam na blogu więc linka nie podeślę ale obiecuje, że jak tylko pogoda poprawi się na tyle, że będzie można robić zdjęcia to zaraz stworzę step :)

      Usuń
  3. Ładny i bardzo delikatny a takie lubię najbardziej:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale niestety, to nie jest miejsce na reklamę.

      Usuń
  5. O matko, jak ładnie! Chyba najfajniejszy Twój look, jaki do tej pory wrzuciłaś. Niby nic, a taki efektowny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie teraz zdołowałaś... :( Ja się zawsze staram z tymi makijażami na bloga tu najlepszy się okazuje taki codzienny robiony od niechcenia...

      Usuń
    2. Nie trzeba. W końcu masz prawo do własnego zdania ;)

      Usuń
  6. robię sobie na co dzień podobny:) też lubię świeżą biel na wodziance:)

    OdpowiedzUsuń
  7. na codzien sie nie maluję :D ale sliczny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu i fajna kreseczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Staram się jak mogę utrzymać je w ryzach ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...