poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podwójny Power!

Dawno nie było o antyperspirantach bo żaden nie był godny wzmianki na blogu ale oto znalazłam cudaka, o którym wręcz muszę Wam napisać :)
                     
Fa
Sport
Double Power
72h Sporty Fresh
Anti-perspirant
                                     
OBIETNICE PRODUCENTA:
Antyperspirant w kulce.
Poznaj niezwykle skuteczną ochronę do 72 godzin dającą nieograniczoną wolność!
» Pochłania pot i silnie chroni przed poceniem
» Zwalcza nieprzyjemny zapach i bakterie
                       
SKŁAD:
aqua, aluminium chlorhydrate, steareth-2, steareth-21, parfum, ppg-15 stearyl ether, ethylhexylglycerin, potassium alum, aluminum starch octenylsuccinate, tetrasodium edta, tocopheryl acetate, benzyl alcohol, citronellol, linalool, geraniol, silica
                                  
MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Bardzo ciężki do opisania. Ma w sobie nutę kwiatową ale głównym motywem jest taki świeży, charakterystyczny dla antyperspirantów zapach, który odrobinę przypomina proszek do prania. Zapach jest mocny ale nie koliduje z perfumami. Długo się utrzymuje w delikatnej formie a gdy się spocimy albo mamy większy wysiłek to staje się intensywniejszy.

SMAK: Nie próbowałam.
BARWA: W opakowaniu mleczny - biały ale nie do końca bo jest pół-transparentny. Po nałożeniu staje się bezbarwny. Nie brudzi ubrań białych ani czarnych.
KONSYSTENCJA: Lejąca ale nie wodnista. Coś jak bardzo rzadki budyń. Nałożony na skórę zasycha bardzo szybko nie tworząc nieestetycznych plam na odzieży.
  DZIAŁANIE: Bardzo dobre chociaż nie ma się nad czym rozpisywać. Dezodorant świetnie chroni zarówno przed zapachem potu jak i wilgocią wilgocią w gorącu i chłodzie, przy lenistwie i dużym wysiłku wydzielając przy tym miłą dla nosa woń. Nie wiem czy działa przez 72h bo i tego nie sprawdzałam. Dla mnie najważniejsze jest aby antyperspirant dział 12h i ten to robi!
 WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobry. Wystarczył na na prawdę bardzo długo.
 SKUTKI UBOCZNE: Brak. Nie szczypie zastosowany po goleniu.
OPAKOWANIE: Fikuśna buteleczka z dużą kulką, zamykana zakrętką. Butelka nie jest przezroczysta więc nie widać ile zostało w niej kosmetyku a zakrętka nie jest spłaszczona więc nie da się postawić opakowania do góry nogami. Grafika utrzymana jest w śrebrno-różowo-granatowo-białej kolorystyce z zielono-żółtymi akcentami. 
POJEMNOŚĆ: 50ml
DOSTĘPNOŚĆ: Drogerie i internet.
CENA: Około 11zł.
OCENA: 5/6
                                            
 Podsumowując: Kupiłam ten kosmetyk chyba jako jedyny pod wpływem dobrych opinii na blogach i się nie zawiodłam. Jest rewelacyjny i na pewno będę do niego często wracała.

8 komentarzy:

  1. Ostatnio wiernie trwam przy Rexonie, ale może w końcu pora na zmianę? :) Zapach wydaje się ciekawy, przynajmniej z tego co napisałaś, a ja zdołałam sobie wyobrazić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam teraz Rexonę (kupioną przez pomyłkę) ale znowu nie jestem zadowolona. Musze je omijać szerokim łukiem bo u mnie się nie sprawdzają.
      Fa pachnie bardzo ładnie. Powinien Ci się spodobać.

      Usuń
  2. Jakoś nie przepadam za antyperspirantami w kulce :) Wolę zwykłe w spray'u. No i jestem wierna mojej sprawdzonej Rexonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowuż nie przepadam za sprayami (według mnie nadają się tylko do odświeżania) a tym bardziej za Rexoną, która mnie swego czasu mocno uczulała...

      Usuń
  3. Zawsze się boję dobrze działających antyperspirantów, po kilku dniach używania bolą mnie węzły chłonne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam takich problemów więc nie wiem jakbyś zareagowała na ten...
      Może wypróbuj ałun?

      Usuń
  4. Kiedyś używałam tylko kulek, obecnie przerzuciłam się na spray'e z Isany i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...