wtorek, 25 grudnia 2012

Łamiąc konwenanse...

Przyszła zima szara i zimna jak zima a ja zamiast sięgać po pasujące do aury ciemne i stonowane kolory sięgam po te jasne i jaskrawe, cóż staram się zaczarować wiosnę ;)
                                  
Wibo
Express Growth
300
Zdjęcie oczywiście powiększy się po kliknięciu. 
           
KOLOR: Niejednoznaczny. Jest to jasna, prawie neonowa czerwień z dużą domieszką pomarańczu. W zależności od światłą lakier wygląda na bardziej czerwony albo pomarańczowy. 
WYKOŃCZENIE: Żelowo-kremowe. 
TRWAŁOŚĆ: Standardowa jak u mnie 1-1,5dnia. 
KONSYSTENCJA: Dosyć rzadka - ale nie za bardzo, płynna, lejąca ale nie rozlewa się po skórkach ani tam gdzie nie potrzeba. Dobrze się rozprowadza i "rozlewa" po paznokciu tworząc ładną, równą powierzchnię bez zgrubień i prześwitów. Niestety długo wysycha i twardnieje co sprzyja odbijaniu się pościeli gdy malujemy paznokcie wieczorem. 
KRYCIE: Do pełnego krycia potrzebuje trzech warstw (na zdjęciu) ale dwie również prezentują się bardzo ładnie. 
WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra. 
SKUTKI UBOCZNE: Brak. 
OPAKOWANIE: Spora, przezroczysta, szklana buteleczka o kształcie prostokąta z czarną, błyszczącą, wąską nakrętką.
PĘDZELEK: Długi, niezbyt szeroki i dosyć miękki. Dobrze się nim maluje bez większych problemów. Nie sprawia trudności przy precyzyjnym nakładaniu lakieru. 
POJEMNOŚĆ: 8,5ml 
DOSTĘPNOŚĆ: Rossmann, internet. 
CENA: Około 5zł chociaż ja mój egzemplarz dostałam na spotkaniu bloggerek. 
OCENA: 4/6
                               
 Odkąd pierwszy raz po niego sięgnęłam ten lakier stał się moim ulubieńcem. Jego niejednoznaczny, wręcz hipnotyzujący kolor mnie rozwesela i odciąga myśli od ponurej aury. Dzięki niemu nadejście wiosny wydaje się bardziej realne w te zimowe pochmurne dni ;) 
               
Produkt ten dostałam od firmy Wibo na spotkaniu bloggerek jednak nie miało to wpływu na moją ocenę.

20 komentarzy:

  1. Chyba by mi pasował do jednej z kurtek, będę musiała go obejrzeć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się cieplej na serduchu robi na widok takiego koloru :) Wiosno przybywaj! :) Albo piękna zimo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimą też wybieram jaskrawe, żywe kolory :D I chcę już wiosny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek , akurat na szare dni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna marchewka! :) bardzo pozytywna.
    wszystkie lakiery z tej serii (no, może większość!) są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej mandarynka nich marchewka ale i tak jest cudna ;)

      Usuń
  6. Kurcze nie wiem dlaczego nie lubię takich jaskrawych kolorków u siebie, za to uwielbiam u innych :) Muszę to zmienić ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś ich nie lubiłam ale ostatnio takie kolory to mój hit ;)

      Usuń
  7. Fajny kolor, taki optymistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolorek, sama mam na paznokciach pomarancz ;)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię kolorki z wibo, szybko wysychają dlatego lubię po nie sięgać;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...