piątek, 21 grudnia 2012

Zniszcz pryszcze!

Co prawda problemów z trądzikiem nie mam ani nie miałam ale czasami moja skóra staje się aż nazbyt wrażliwa i reaguje dosyć wybuchowo - dosłownie. Pojawiają się wtedy bardzo bolesne i dokuczliwe "wulkany", które ciężko się goją. Całkiem niedawno miałam taki zupełnie nieuzasadniony wysyp i wtedy też sięgnęłam po kosmetyki typowo przeciwtrądzikowe aby doprowadzić się do normalnego stanu.
                                                          
Kosmetyki DLA
Niszcz Pryszcz
Krem na noc
                             
 OBIETNICE PRODUCENTA i SKŁAD:
Zdjęcia oczywiście można powiększyć.
                                   
MOJE WRAŻENIA:
ZAPACH: Dosyć mocny cytrusowo-ziołowy. Przyjemny, energetyzujący. Na twarzy dosyć szybko znika i nie przeszkadza. 

SMAK: Nie próbowałam;)
BARWA: Pastelowo beżowy jakby zawierał odrobinę podkładu ale po rozsmarowaniu staje się bezbarwny i nie barwi skóry.
KONSYSTENCJA: Bardzo zwarta i kremowa. Pod wpływem ciepłoty ciała lekko się rozluźnia i zaczyna przypominać mus. Łatwo się rozprowadza i bardzo szybko wchłania.
  DZIAŁANIE: Krem bardzo dobrze nawilża i natłuszcza skórę jednocześnie pozostawiając ją całkowicie matową. Całkiem nieźle utrzymuje też nawilżenie skóry jednak zauważyłam, że ostatnio z moją nie do końca sobie radzi i co kilka ni muszę go wspomagać nawadniającym olejkiem. Przyspiesza gojenie drobnych ranek i wyprysków a jednocześnie zapobiega powstawaniu nowych dzięki czemu moja skóra wygląda coraz lepiej chociaż niestety co jakiś czas jeszcze gdzieś tam się jakiś nowy obcy pojawia. Przy dłuższym stosowaniu wpływa na ujednolicenie jej kolorytu skóry więc można uznać, że również rozjaśnia bo przebarwienia po wypryskach błyskawicznie znikają. Zauważyłam że odkąd go używam na buzi powstaje mniej zaskórników jednak niestety nie znikły one jeszcze całkowicie.

WYDAJNOŚĆ: Bardzo dobra chociaż go sobie nie żałuję.
SKUTKI UBOCZNE: Brak.
OPAKOWANIE: Tekturowe pudełeczko ze wszystkimi informacjami od producenta a w środku butelka z twardego i nieprzezroczystego plastiku zakończona pompką i zamykana przezroczystą nakładką więc niestety nie widać ile produktu jeszcze zostało w środku. Mam wrażenie że opakowanie jest typu air less bo jak udało mi się podejrzeć kosmetyk w trakcie zużywania unosi się do góry chociaż dno pozostaje nienaruszone.
POJEMNOŚĆ: 30g
DOSTĘPNOŚĆ: Sklep internetowy i wybrane drogerie.
CENA: 15chociaż ja mój egzemplarz dostałam na spotkaniu bloggerek KLIK i pokazywałam już TUTAJ.
OCENA: 5,5/6
                               
Podsumowując: Nie oczekiwałam rewelacji i zostałam bardzo mile zaskoczona. Krem działa i wręcz świetnie się spisuje. Jestem pewna, że jeszcze do niego wrócę bo to hit za niewielkie pieniądze:)
                                 
Produkt ten dostałam od firmy Kosmetyki DLA na spotkaniu bloggerek jednak nie miało to wpływu na moją ocenę.

14 komentarzy:

  1. Dziwnie mała pojemność jak na krem do twarzy :) Spodziewałam się, że to będzie raczej coś takiego jak ziołowa wersja Triacnealu czy Effaclaru, a Ty piszesz, że on nawilża, natłuszcza. Fajnie, że można znaleźć dobry krem za niewielkie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja wiem czy mała? Tutaj masa podana jest w gramach a zazwyczaj na opakowaniu mamy ilość mililitrów więc ciężko tak określić bez dokładnego mierzenia.
      O tak, bardzo dobrze nawilża i natłuszcza i absolutnie nie wysusza. Jest świetny i myślę, że będę do niego wracać:)

      Usuń
  2. Muszę go sobie sprawić .

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i na razie krem mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie co prawda pryszczy nie zniszczył, ale mój trądzik jest prawdopodobnie bardziej zaawansowany, więc na to nie liczyłam. Ale wrażenia na temat tego kremu mam mega pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie wymagałby dłuższego stosowania razem z kremem na dzień?
      Ja nigdy nie miałam problemów z trądzikiem tylko czasami mam jakiś niekontrolowany wysyp i jako ratunek w takich sytuacjach okazał się idealny :)

      Usuń
  5. Ja naszczęscie nie mam problemu z pryszczami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę ten krem, ale jak za taką cenę i takie działanie- trzeba się za nim rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, warto bo jest świetny zwłaszcza teraz - zimą :)

      Usuń
  7. Ja również go bardzo polubiłam! Świetny krem i na pewno kupię go po skończeniu opakowania :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...