niedziela, 2 grudnia 2012

Zakupowe podsunowanie: II połowa listopada 2012

Standardowo już po szaleństwach w I połowie miesiąca - KLIK nastąpił czas oszczędzania i zakupowych wstrzemięźliwości dlatego ten post będzie krótki ;)
                                                                    
Przechodząc do rzeczy oto co mi wpadło w rączki w przeciągu ostatnich dwóch tygodni:
Oriflame Etui do pędzli - Było w jakiejś szalonej promocji i kosztowało ok.25zł (normalna cena to 49zł - phi). Już od jakiegoś czasu myślałam o tym jak zabezpieczyć swoje pędzelki gdy jestem w rozjazdach (no bo przecież nie będę zabierała etui na 40piędzli gdy pędzelki zabieram 4...) i oto rozwiązanie nasunęło się samo :)
Maybelline Color Tattoo 24hr Gel-Cream Eyeshadow 45 - Infinite White - Zakupiony w Rossmannowskiej promocji za kwotę 14,39zł. Początkowo miałam ochotę na wszystkie ale po wstępnych testach na ręce skusił mnie tylko ten. Mam zamiar używać go jako bazę pod cienie.
Miss Sporty Perfect Color Lipstick 021 Spiced Rum - Cena w promocji 5,69zł. Kupiłam ją dla mamy bo chciała coś delikatnego i stonowanego do ust. Jak jej nie przypadnie do gustu to zostanie dla mnie ;)
                                                   
Oznacza to, że w drugiej połowie miesiąca wydałam 45,08zł - Jupi;)
                                                          
Całościowo podsumowując listopad uzyskałam kwotę 184,12zł co okazuje się całkiem przyzwoitą kwotą jak na taki szalony miesiąc ;)
                                                         
A jak tam Wasze zakupy w listopadzie?
Poszaleliście, zaoszczędziliście czy trzymacie się stałych wydatków?

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że są wystarczające ;) Miło jest niczego nie potrzebować ani nie chcieć ;)

      Usuń
  2. ładny jest ten cień maybellie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się podoba i to chyba najbardziej z całej kolekcji :)

      Usuń
  3. Ja wole się nie przyznawać ile wydałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Planuję zakup tego białego Color Tattoo, głównie do rozświetlania wewnętrznego kącika oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O też dobry pomysł :) Ja spróbuję go też nosić samego.

      Usuń
    2. Daj znać jak się sprawuje w tej roli :)

      Usuń
    3. Na pewno napiszę pełną recenzję i zdam relację ze wszystkich jego poczynań ;)

      Usuń
  5. Chciałam ten cień do powiek, ale u mnie w dwóch Rossmannach nie było :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo te cienie nie są dostępne we wszystkich Rossmannach. Znajdziesz je tylko w tych, które mają takie wielkie super wypasione szafy Maybelline.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja go jeszcze nie używałam ale mam nadzieję, że się sprawdzi i jego używanie nie będzie męczarnią ;)

      Usuń
  7. Fajny ten pokrowiec na pędzle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam go ostatnio na wyjeździe i spisał się świetnie :) To był dobry zakup :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...