czwartek, 15 listopada 2012

Zakupowe podsumowanie: I połowa listopada 2012

Co miesiąc jest tak samo - stwierdzam, że wydaję za dużo i pasowałoby trochę zaoszczędzić ale zawsze trafia się "sytuacja awaryjna" i coś tam kupuję po czym okazuje się, że znowu wydałam tyle samo co każdego miesiąca...
Ciekawi Was jakie to osiągnięcia miałam w pierwszej połowie listopada?
Jeżeli tak to zapraszam do dalszej części posta;)
                                                              
Najpierw było kilka rundek po Bochni: Rossmann, Natura, Drogerie Polskie i różne inne sklepy...
 1. Siteczko - 1,20zł - Miało być do pudrowych eksperymentów ale jako, że zakupiłam już puder Kriolanu to raczej nie będzie mi już potrzebne.
2. Rexona Linen Dry - 7,89zł - Nie wiem co mnie podkusiło, że ją zakupiłam, chyba miałam jakieś zaćmienie bo nie lubię antyperspirantów Rexona.
3. Marion Spa Maseczka Oczyszczająca Peel-Off Ekstrakt z ananasa i brzoskwini 3 aplikacje - 2,99zł
4. Ziaja Maska Oczyszczająca z glinką szarą skóra mieszana tłusta trądzikowa - 1,49zł
5. Kolastyna Oczyszczająca Maseczka do twarzy - 2,39zł
Skończyły mi się maseczki oczyszczające więc musiałam stworzyć mały zapas;)
6. Pierre Rene Eye Liner nr 6 biały - 10,99zł - Pomimo, że mam kredkę z KOBO to musiałam kupić coś co będzie rzeczywiście białe i porządne a nie tylko będzie udawało białą kredkę.
7. Revlon Brush-on Shine Lip Gloss RazzBerry - 7zł - Zakupiony od vexgirl. Okazał się bardzo przyjemny pomimo tego, że nie specjalnie przepadam z a błyszczykami z pędzelkiem.
8. Essence Glitter Eyeliner 02 Jacob's Protection - 9,99zł
9. Essence Pigments 04 Edward's Love - 10,99zł
Oba kosmetyki pokazywałam Wam już TUTAJ i na razie nie mam nic więcej do dodania;)

Na powyższym zdjęciu nie znalazły się jednak wszystkie rzeczy, które chciałam kupić bo Natura miała problemy z dostawami. Jak już udało mi się trafić na dostawę to od razu wpadł mi do koszyka:
10. Wella Wellaflex Lakier do Włosów Niepokonane Utrwalenie Połysk i Trwałość - 14,99zł/2 sztuki - Używam obecnie lakieru z Isany ale więcej zapasu nie mam więc musiałam zakupić. Promocja była rewelacyjna ;)
                              
Oprócz tego wszystkiego w moje łapki trafiły:
11. Kriolan Puder Anti - Shine Puder ryżowy - sypki - 54zł/30g
12. Ziaja PRO Krem pod oczy rozjaśniający Program wzmacniający do cery naczynkowej - 15,12zł/50ml
13.  Yon Ka Paris Podróżny Zestaw Pielęgnacyjny
Które pokazywałam Wam dokładnie już TUTAJ.
                                                            
Podsumowując w przeciągu ostatnich dwóch tygodni na kosmetyki wydałam 139,04zł.
W sumie nie jest tak źle jak przewidywałam bo myślałam, że już przekroczyłam swój budżet ale jak już nic nie kupię do końca miesiąca to mi na pewno nie zaszkodzi ;)
Trzymajcie za mnie kciuki ;)
                                          
A jak tam Wasze zakupy z pierwszej połowy listopada?
Wydaliście więcej niż byście chcieli, czy trzymacie się planu?

26 komentarzy:

  1. szukam właśnie białej kredki na linię wodną, ta się będzie nadawała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej jeszcze nie wypróbowywałam ale miałam inna kredkę tej marki i była świetna zarówno na powiekę jak i na linię wodną więc dobrze jej wróżę ;)

      Usuń
  2. Oszczędzanie jeżeli chodzi o kosmetyki, to zawsze temat rzeka :D postanowienia zawsze są, gorzej z ich realizacją :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest tego tak dużo :) Same potrzebne rzeczy :) Jesteś rozgrzeszona ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się jak mogłam powstrzymywać od zakupów a jak już to wybierać tylko najpotrzebniejsze rzeczy ;)
      Dziękuję za rozgrzeszenie ;P

      Usuń
  4. Przypomniałaś mi, że muszę sobie kupić sitko!
    Też sobie kupiłam coś z tej limitki Essence - granatowy lakier z drobinkami. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co Ci sitko?
      Mnie w ogóle nie kusza lakiery więc omijam je szerokim łukiem ;)

      Usuń
  5. Ja kupiłam ten drugi eyeliner z Essence :) Oh ja w tym miesiącu trochę zaszalałam z zakupami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam liliowy z Golden Rose więc stwierdziłam, że nie trzeba mi drugiego fioletu a granatu jeszcze nie miałam.
      Co takiego ciekawego kupiłaś?

      Usuń
  6. Co Ty chcesz od kulek Rexony? Są najlepsze ever ;) Tęsknię, za zakupami, daaawno ich nie robiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię ich bo się u mnie nie sprawdzają :(
      Dostałaś ostatnio paczkę mało Ci? Teraz masz zakaz wychodzenia z domu.

      Usuń
  7. Miałam tę maseczkę z Ziaji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczkę oczyszczającą z Ziaji jak narazie sobie chwalę. Mam nadzieję, że Tobie tez podpasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję bo wszyscy ją tak zachwalają, że byłoby głupio gdyby u mnie się nie sprawdziła ;)

      Usuń
  9. Sitko do pudrowych eksperymentów? Hmm...ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w planach zmieszanie dwóch pudrów, żeby jakoś zużyć ten nielubiany...

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...