poniedziałek, 26 listopada 2012

Spotkanie Bloggerek z Etre Belle

W sobotę wraz z innymi bloggerkami udałam się do Częstochowy na spotkanie z marką Etre Belle. Na miejsce dostałyśmy się firmowym busem, który został przysłany do Krakowa specjalnie dla nas a na miejscu czekało na nas bardzo miłe powitanie, zabiegi kosmetyczne i pokaz kosmetyków kolorowych oraz wizażystka Pani Tatiana, która zrobiła nam piękne makijaże - jednym słowem organizacja na medal:)
                                               
Poza mną w imprezie udział wzięły:
                                                                     
                                                              
Ponownie uchwycona w ruchu Kadik Babik oraz Jagoo-peppermint
                                               
Na spotkaniu była również AnulaAt ale jej nie uchwyciłam już na zdjęciach.
                              
Spotkanie rozpoczęłyśmy od kawy i herbaty a następnie wraz z Moniką do gabinetu, gdzie miałam możliwość skorzystać z bardzo przyjemnego zabiegu hialuronowego połączonego z masażem twarzy.
Następnie odbył się wykład na temat kosmetyków kolorowych, czyli to co lubię najbardziej a po nim pani Tatiana wykonała piękne makijaże.
                                                                     
Kolorówka wystawiona była na specjalnych stojakach, które cały czas rozpraszały moją uwagę ;)
                                                   
Pani Tatiana wyposażona była we wspaniały zestaw pędzli, do którego świeciły mi się oczka ;)
                                                        
Na koniec, gdy już zrobiłyśmy sobie miliony wspólnych zdjęć zostałyśmy obdarowane upominkami:
 W moje łapki trafiły:
Diamond Lip Gloss 01 - To ten biały po lewej ze śliczną zakrętką z diamencikami. Na zdjęciu wygląda zupełnie niepozornie ale na żywo pięknie się mieni i opalizuje na różowo. Mogłabym patrzeć na niego godzinami;)
Hand Cream Apple-Cinnamon - Nie wiem czy powinnam go otwierać bo już sama nazwa wywołuje u mnie ochotę na coś słodkiego;)
Bardzo elegancki długopis - lubię taki gadżety;)
Collagen&AloeVera Hydro Mask - Bawełniana maseczka nasączona składnikami nawilżającymi - jeszcze czegoś takiego nie używałam więc bardzo chętnie zrobię to teraz.
Kwas Hialuronowy - Odsypka - W połączeniu z wodą tworzy mus, który możemy stosować jako maskę i preparat do masażu w jednym - miałam okazję mieć go na twarzy w czasie zabiegu hialuronowego i oficjalnie stwierdzam, że jest wspaniały :)
Hyaluronic Triple Effect Day&Night Cream - próbka
Hyaluronic Triple Effect Quicklift Day&Night  Serum - próbka
Cień do powiek Pearl Eyeshadow Powder 2 - Piękny złoto-brzoskwiniowo-różowy opalizujący sypki cień do powiek. Jest po prostu piękny, z resztą możecie obejrzeć swatche poniżej.
Effect Lip-gloss 13 - Wspaniały różowy błyszczyk ze złotymi drobinkami. W opakowaniu jest bardzo mocny ale na ustach staje się transparentny i połyskuje jak szalony.
                                             
Dla tych, których zaciekawił Cień do powiek Pearl Eyeshadow Powder 2 mam kilka szczegółowych zdjęć.
Tak cień prezentuje się w opakowaniu:
Już na pierwszy rzut oka widać, ze kryje się w nim coś niezwykłego.
Natomiast po roztarciu na dłoni zmienia się jak kameleon i wygląda wspaniale:
Zdjęcia niestety nie oddają całej jego urody.
                                                                   
Dziękuję całej ekipie Etre Belle za zorganizowanie wspaniałego eventu i udzielenie nam tak wyczerpujących informacji na temat kosmetyków. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz nadarzy się okazja do powtórzenia tak miłego spotkania.
                                                            
Tymczasem ja zapraszam Was do polubienia profilu marki Etre Belle na facebooku - KLIK.

13 komentarzy:

  1. A gdzie było to spotkanie w Częstochowie? Buuuuu nic nie wiedziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy ulicy Botanicznej 32.
      Widzisz Ty nie wiedziałaś a myśmy się wszystkie zastanawiały czy będziesz a potem rozkminiałyśmy co się stało, że się nie pojawiłaś... Szkoda, że nie wiedziałaś :(

      Usuń
  2. E tam kosmetyki... Mógłby mi ktoś tak dogodzić jakimś zabiegiem i byłabym w siódmym niebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak :) Zabieg był nieziemsko przyjemny i gdyby nie to, że miałam towarzystwo to pewnie bym zasnęła w trakcie ;)

      Usuń
  3. Pfff, a ja studentka nie mogłam, bo zajęcia miałam :( Kleo jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było sobie zrobić jeden dzień wagarów i jechać z nami ;)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane być na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Wam :) Zaproszenie miałam, ale być nie mogłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ale może jeszcze kiedyś nadarzy się okazja do takiego spotkania :)

      Usuń
  6. ale Wam się trafiło fajnie spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...